شناسهٔ خبر: 67665865 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

تاثیر تصحیح اوراق امتحانات نهایی در رتبه بندی معلمان

مشارکت دبیران دوره متوسطه درفرایند تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه‌های دهم تا دوازدهم در جداول تعیین امتیازات رتبه بندی در دوره‌های بعدی لحاظ خواهد شد.

صاحب‌خبر -
روزنو :
اطلاعیه مهم آموزش و پرورش درباره تصحیح اوراق امتحانات نهایی توسط معلمان

 اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در خصوص مشارکت فعال و مازاد بر موظف فرهنگیان در تصحیح اوراق امتحانات نهایی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

 ضمن قدردانی از زحمات و مشارکت مطلوب مدیران مدارس، روسای حوزه‌های اجرا و تصحیح در سطح کشور، معلمان و عوامل اجرایی و نظارت، مطابق با مصوبه جلسه مورخ ۲۳ تیرماه ۱۴۰۳ هیئت ممیزه مرکزی  رتبه‌بندی وزارت آموزش و پرورش، کمیت و کیفیت مشارکت دبیران دوره متوسطه درفرایند تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه‌های دهم تا دوازدهم در جداول تعیین امتیازات رتبه بندی در دوره‌های بعدی لحاظ خواهد شد.

گفتنی است  براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، برگزاری آزمون‌های نهایی در سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم با تأثیر قطعی ۵۰ درصدی معدل در سال جاری و تأثیر قطعی ۶۰ درصدی در سال آینده، نقش مهم و حیاتی در راه‌‌یابی دانش‌آموزان و داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور و آینده تحصیلی و شغلی آنها داشته و از این منظر تمام ارکان دستگاه تعلیم و تربیت در همه سطوح باید همکاری داشته باشند.

امتحانات نهایی با حضور بیش از ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار دانش آموز و داوطلب ورود به آموزش عالی در ۱۰۸ عنوان ماده درسی و بیش از ۱۴۷۰ حوزه آزمون برگزار شده است.

 
 

نظر شما