شناسهٔ خبر: 67665793 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

انتخاب «گاریدو» یک ریسک است

کارشناس فوتبال با ابراز نگرانی نسبت به آینده سرمربی اسپانیایی سرخپوشان، گفت: انتخاب یک مربی در این بازه زمانی یک ریسک بزرگ محسوب می شود و امیدوارم گاریدو بتواند در پرسپولیس موفق باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ علیرضا نورمحمدی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با انتخاب گاریدو به عنوان سرمربی جدید این تیم اظهار داشت: هنوز عملکردی را از او در فوتبال ایران ندیده‌ایم و ما هم مانند دیگر بر اساس کارنامه‌ای که از قبل داشته نسبت به او شناخت داریم و قطعاً وقتی که مدیران او را به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب کرده‌اند از گاریدو شناخت کافی دارند.

او ادامه داد: انتخاب مربی خارجی از این مقطع که از فوتبال ما هم شناختی ندارد، ریسک بالایی دارد. این مربی باید بداند که پرسپولیس سال‌ها قهرمان ایران بوده است و هواداران باز هم انتظار قهرمانی از آن دارند، امیدوارم که گاریدو عملکرد خوبی داشته باشد و بتواند روند موفقیت پرسپولیس را ادامه دهد.

نورمحمدی تصریح کرد: همیشه بازیکنان تیم قهرمان پس از اتمام مسابقات با پیشنهادات خوبی از باشگاه‌های داخلی و خارجی رو به رو می‌شوند و در اینجا نقش مدیریت باشگاه مؤثر است که باید زودتر و پیش از اتمام فصل با نفرات تأثیرگذار تمدید قرارداد می‌کرد. پیشنهاد برخی از تیم‌ها در ایران به قدری بالاست که بازیکن هر طوری حساب می‌کند، از لحاظ مالی بهترین شرایط را دارد و تصمیم می‌گیرد تا فوتبال خود را در آن تیم دنبال کند.

کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: انشاالله بازیکنان جوان و آینده داری که جذب تیم می‌شوند بتوانند جای خالی بازیکنان جدا شده را پُر کنند اما در مجموع برخی از بازیکنان هستند که به سختی جایگزینی برای آنها پیدا می‌شود اما بازیکنان پرسپولیس باید به راه خود ادامه دهند تا در فصل جدید هم به موفقیت برسند. در سال‌های گذشته هم خیلی از بازیکنان مطرح از پرسپولیس جدا شدند اما خللی در روند این تیم به وجود نیامد و امیدوارم این بار هم پرسپولیس بتواند قهرمانی در ایران و عملکرد خوب در آسیا را به هواداران تقدیم کند.

برچسب‌ها:

نظر شما