شناسهٔ خبر: 67665677 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

با توجه به برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان؛

نمازخانه‌های بین راهی خراسان شمالی ساماندهی می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: نمازخانه های بین راهی خراسان شمالی با توجه به برگزاری اجلاس سراسری نماز در این استان ساماندهی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در جلسه هماهنگی اجلاس سراسری نماز گفت: منظرآرایی محورهای شریانی و شعارنویسی با مضامین نماز، ساماندهی نمازخانه‌های بین راهی و مجتمع‌های خدماتی رفاهی از جمله اقداماتی است که برای اجلاس سراسری نماز در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر بازدید از نمازخانه‌های بین راهی افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به منظور ارتقای فرهنگ نماز قدم‌های خوبی برداشته است و با توجه به اهداف وزارت راه و شهرسازی برای احداث ۱۱۰ باب نمازخانه بین راهی در حاشیه محورهای کشور، احداث ۴ باب نمازخانه بین راهی در حاشیه محورهای استان به این اداره کل تفویض شد که ۳ باب نمازخانه احداث شده که 2 باب آن در حال بهره برداری و یک باب در حاشیه محور اسفراین - بجنورد در حال احداث است.

مشتری تصریح کرد: با توجه به انتخاب خراسان شمالی برای اجرای اجلاس سراسری نماز در سال جاری یکی از اهداف این اداره کل آماده سازی نمازخانه به منظور بهره برداری هم‌زمان با اجلاس سراسری نماز در دستور کار است.

حجت الاسلام احمدی فرد رئیس ستاد اقامه نماز هم در این جلسه گفت: بازدید و نظارت بر نمازخانه‌های بین راهی در ارتقای بهداشت همچنین جلوگیری از سرقت‌های احتمالی ضروری است.

نظر شما