شناسهٔ خبر: 67665415 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

متلاشی شدن دو باند بین المللی مواد مخدر در طرح رعد ۱۲ - اکونیوز

اقتصاد ایران: زاهدان_ فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از متلاشی شدن دو باند بین المللی مواد مخدر در استان طی اجرای طرح رعد ۱۲ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دوستعلی جلیلیان صبح امروز یک شنبه در حاشیه بازدید از دستاوردهای اجرای طرح رعد ۱۲ در گفت‌وگو با اصحاب رسانه، افزود: در این طرح ۱۸ نفر از اشرار مسلح شناسایی و دستگیر شدند، تعداد ۱۷۴ سارق و مال خر دستگیر که از این تعداد ۱۰ فقره سرقت مسلحانه کشف که منجر به متلاشی شدن دو باند سرقت‌های مسلحانه سریالی شده و در مجموع ۲۲۴ پرونده سرقت نیز کشف شد که ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۴۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: دو نفر عامل شهادت پرسنل شهید «آرمان ارباب» و شهید «مسعود شهرکی» نیز در مدت اجرای این طرح، در مخفیگاهشان در شهرستان کنارک شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در این مرحله از طرح رعد، ۱۴ نفر قاچاقچی عمده مواد مخدر دستگیر که به متلاشی شدن دو باند بین المللی مواد مخدر و کشف یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر انجامید، همچنین ۸۳ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۹۲۴ معتاد متجاهر جمع آوری شدند.، بیان کرد: در این مرحله ۵۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف شد و تعداد هزار و ۳۰۰ نفر اتباع بیگانه غیرمجاز شناسایی و دستگیر شدند.

جلیلیان خاطر نشان کرد: تعداد ۲۵ دستگاه خودروی شوتی توقیف و تعداد ۲۷ خودرو و موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طرح‌های عملیاتی و ضربتی و فوریتی پلیس در استان تداوم پیدا خواهد کرد، افزود: طرح‌های عملیاتی در راستای برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان اجرا خواهد شد و تمام تلاش ما این است که احساس امنیت را در جای جای این استان حاکم کنیم و مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان باید بدانند که استان سیستان و بلوچستان جای امنی برای آنها نیست و قاطعانه و به حکم قانون با آنها برخورد خواهد شد.

وی در پایان از الحاق ۵۵ دستگاه خودروی عملیاتی به ناوگان انتظامی استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

برچسب‌ها:

نظر شما