شناسهٔ خبر: 67664245 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

انهدام ۲ باند بین‌المللی قاچاق مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، صبح امروز نمایشگاه دستاوردهای دوازدهمین مرحله اجرای طرح رعد فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ستاد فرماندهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

۶۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در جاده چالوس کشف شد

همچنین در ادامه هم اکنون مراسم الحاق ۵۵ دستگاه خودروهای عملیاتی به ناوگان انتظامی استان سیستان و بلوچستان با حضور فرمانده انتظامی استان برگزار شد.

سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح نتایج دوازدهمین مرحله طرح رعد استان، اظهار داشت: در این طرح ۱۸ نفر از اشرار مسلح شناسایی و دستگیر شدند. همچنین ۱۷۴ سارق و مالخر دستگیر شدند که از این تعداد ۱۰ فقره سرقت مسلحانه کشف و منجر به متلاشی شدن دو باند سرقت‌های مسلحانه سریالی شد و در مجموع ۲۲۴ پرونده سرقت نیز کشف شد که ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۴۸۰ میلیارد ریال است.

وی از کشف ۳۲۰ تارنمای مجرمانه‌ در سطح استان خبر داد و افزود: در حوزه پلیس فتا مبلغ ۱۷ میلیارد ریال وجوه کلاهبرداری شده از مردم استرداد و انسداد شد. دو نفر عامل شهادت پرسنل شهید آرمان ارباب و شهید «مسعود» شهرکی در مخفیگاهشان در شهرستان کنارک دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در این مرحله از طرح رعد ۱۴ نفر قاچاقچی عمده مواد مخدر دستگیر که به متلاشی شدن دو باند بین‌المللی مواد مخدر و کشف یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر انجامید، همچنین ۸۳ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۹۲۴ معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند، بیان داشت: در این مرحله ۵۱ قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف شد و تعداد ۱۳۰۰ نفر اتباع بیگانه غیرمجاز شناسایی و دستگیر شدند.

جلیلیان خاطرنشان کرد: تعداد ۲۵ دستگاه خودرو شوتی توقیف و تعداد ۲۷ خودرو و موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شد. طرح‌های عملیاتی و ضربتی و فوریتی پلیس در استان تداوم پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما