شناسهٔ خبر: 67665144 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آزادی ۱۳۸ نفر از زندان‌های آذربایجان غربی

در قالب پویش «به حرمت خون شهدای کربلا می‌بخشم» ۱۳۸ زندانی نیازمنداز زندان‌های استان آزاد شدند. در قالب پویش «به حرمت خون شهدای کربلا می‌بخشم» ۱۳۸ زندانی نیازمنداز زندان‌های استان آزاد شدند.

صاحب‌خبر -
 

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در مراسم آزادی زندانیان نیازمند استان در قالب پویش به حرمت خون شهدای کربلا می‌بخشم گفت: از ابتدای ماه محرم امسال، ۱۳۸ زندانی نیازمند در قالب پویش «به حرمت خون شهدای کربلا می‌بخشم» از زندان‌های استان آزاد شدند.

ناصر عتباتی اظهار کرد: در پویش «به حرمت خون شهدای کربلا می‌بخشم» که آذربایجان غربی بنیانگذار آن بوده توانستیم با کمک خیرین، ستاد دیه و ارفاقات قانونی که قضات استان در ۲ هزار مورد دیدار چهره به چهره‌ای که در سه ماهه اول با زندانیان داشته‌اند زمینه اشتغال تعدادی از واجدین شرایط فراهم شده است.

وی با اشاره به برکات پویش به حرمت خون شهدای کربلا می‌بخشم گفت: با اجرای این پویش از ابتدای ماه محرم تعداد ۱۳۸ زندانی نیازمند و واجد شرایط از زندان آزاد شده و به کانون گرم خانواده خود بازگشتند.

عتباتی ادامه داد: امیدوارم تا پایان این پویش که تا اربعین ادامه خواهد داشت شاهد آزادی تعداد بیشتری از زندانیان نیازمند واجد شرایط باشیم.

وی در خطاب به افرادی که در پویش به حرمت خون شهدای کربلا می‌بخشم آزاد شدند گفت: به یاد داشته باشید که به حرمت خون‌های پاک شهیدان کربلا بخشیده شده و یا آزاد شده اند به همین دلیل نه تنها باید حرمت نگه دارند و دوباره راه خطا نروند، بلکه خود دستگیر افراد نیازمند و بخشنده باشند.

در این آیین، احکام آزادی تعدادی از زندانیانی که در قالب این پویش آزاد می‌شدند توسط مدیران دادگستری و دادستان به آنها اهداء شد.

انتهای پیام

نظر شما