شناسهٔ خبر: 67665106 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

دستگیری عاملان شهادت ۲ مامور پلیس در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان شهادت ۲ مامور پلیس در شهرستان سرباز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شهادت ۲ نفر از کارکنان انتظامی شهرستان سرباز در سال ۱۳۹۹، دستگیری عاملان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در این راستا، با تلاش شبانه‌روزی پلیس، ۲ عامل اصلی شناسایی و با توجه به متواری و مجهول‌المکان بودن متهمان تلاش مأموران برای به دام انداختن آنان ادامه یافت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی‌کننده به پرونده در جریان تحقیقات تخصصی خود سرنخ‌هایی از زندگی مخفیانه متهمان به دست آوردند و در نهایت با تلاش مأموران پلیس و پس از رصد اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های ویژه، ۲ عامل اصلی شهادت ستوان دوم آرمان ارباب و استوار دوم مسعود شهرکی را در یک مخفیگاه در کنارک دستگیر و در تحقیقات اولیه به درگیری مسلحانه منجر به شهادت مأموران اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استا، تصریح کرد: پلیس با اقتدار در برابر اشرار مسلح می‌ایستد و هرگز اجازه نمی‌دهد خون پاک مدافعان امنیت کشور که برای تأمین نظم و امنیت مردم و مرزهای میهن اسلامی جان عزیز خود را فدا می‌کنند، پایمال شود.

دوم خردادماه سال ۱۳۹۹ ستوان دوم آرمان ارباب و استوار دوم مسعود شهرکی حین مأموریت تأمین امنیت مردم شریف شهرستان سرباز و درگیری با اشرار مسلح بر اثر اصابت گلوله در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان توسط اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و یک نفر از کارکنان نیز مجروح شد.

نظر شما