شناسهٔ خبر: 67664434 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ادعای رسانه‌های عربی

هم‌تیمی اشرف حکیمی، جانشین دانیال در پرسپولیس!

رسانه‌های عربی مدعی هستند که ایوب العملود، بازیکن مراکشی الوداد، با پرسپولیس به توافق رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای اخیر، شایعاتی درخصوص پیوستن یک بازیکن مراکشی به پرسپولیس مطرح شده بود. ایوب العملود که سابقه بازی برای تیم ملی کشورش را نیز در کارنامه دارد، به عنوان گزینه جانشینی دانیال اسماعیلی‌فر جهت حضور در جمع شاگردان گاریدو مطرح شده بود.

در روزهای گذشته، چند رسانه عربی از احتمال حضور این بازیکن در ایران خبر دادند. در زمان حضور گاریدو در تیم الوداد مراکش، ایوب العملود نیز یکی از شاگردان سرمربی فعلی پرسپولیس بود و او حالا قصد دارد تا این بازیکن را به تهران بیاورد.

در این میان، چند رسانه مراکشی مدعی شدند که ایوب العملود با تیم الزمالک مصر قراردادی سه ساله به امضا رسانده که حالا این بازیکن در گفتگو با رسانه عربی إرم نیوز، این ادعا را رد کرده است.

2053752

در گزارش إرم نیوز آمده است:

ایوب العملود، ستاره تیم الوداد مراکشی، حقیقت امضای قرارداد با باشگاه الزمالک مصر برای مدت ۳ فصل را، به منظور پیوستن به این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی جاری و تقویت ترکیب تیم، فاش کرد.

قرارداد العملود با الوداد مراکش در تاریخ ۳۰ ژوئن جاری به پایان رسید و اکنون می‌تواند به‌صورت آزاد به هر باشگاهی بپیوندد.

العملود در گفت‌وگوی اختصاصی با "إرم نیوز" گفت: "هر بازیکنی آرزو دارد به الزمالک مصر بپیوندد، زیرا تیم بزرگی است و در قاره آفریقا شناخته شده است."

او افزود: "مدیر برنامه‌هایم مسئول بازاریابی من است و او امور را با باشگاه‌هایی که می‌خواهند خدمات من را دریافت کنند، پیگیری می‌کند."

العملود ادامه داد: "من هیچ قراردادی با الزمالک، چه به‌صورت ابتدایی و چه برای ۳ سال، امضا نکرده‌ام. تمام این گفته‌ها شایعه‌ای بی‌اساس هستند."

گزارش‌های مراکشی اشاره کرده‌اند که این بازیکن به پیوستن به باشگاه پرسپولیس ایران در پنجره نقل و انتقالات تابستانی جاری نزدیک است.

العملود یکی از عناصر اصلی تیم بود که الوداد را به قهرمانی لیگ قهرمانان آفریقا در سال ۲۰۲۲ و همچنین نایب‌قهرمانی نسخه قبلی این مسابقات رساند.

این مدافع راست ۳۰ ساله، ۱۸۷ بازی برای الوداد انجام داده و ۱۵ گل زده و ۲۰ پاس گل داده است.

در سطح ملی، العملود تنها یک بازی با پیراهن تیم ملی مراکش انجام داده است.

2053753

وب سایت le360 مراکش نیز با تأیید این اخبار نوشت: مسئولان باشگاه پرسپولیس ایران به خوان کارلوس گاریدو، سرمربی جدید اسپانیایی خود که اصرار به عقد قرارداد با العمود داشت، پاسخ مثبت دادند و این بازیکن را با قراردادی 3 ساله جذب کرده‌اند.

نظر شما