شناسهٔ خبر: 67672018 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

رامین رضاییان هدیه مدیرعامل هلدینگ به هواداران استقلال

هلدینگ خلیج فارس که دو هفته قبل وعده داده بود حداکثر تا 20 تیر مبلغ 100 میلیارد تومان برای خرید بازیکن به مدیران استقلال بپردازد، با چند روز تاخیر این مبلغ را به حساب باشگاه واریز کرد

صاحب‌خبر -

درست یک شب قبل از پرداخت بودجه کمک هزینه 100 میلیارد تومانی نقل و انتقالات به باشگاه استقلال، از سوی هلدینگ خلیج فارس، برخی کانال های نزدیک به سرپرست موقت باشگاه شروع به حمله به هلدینگ خلیج فارس کردند و مدعی شدند هلدینگ هیچ پولی به باشگاه نمی دهد و سمیعی خودش باید برود پول جور کند.

به گزارش خبرورزشی، یکی از مواردی که باعث دلخوری مالک باشگاه استقلال از مدیران این باشگاه شده، همین قهرمان سازی هاست. مدیران هلدینگ می گویند قرار نیست ما پول بدهیم و آن وقت یک نفر در باشگاه از خودش قهرمان بسازد.

دیشب، در حالی برخی فعالان مجازی ادعا کردند سرپرست موقت باشگاه باید برای خرید رامین رضاییان دنبال جذب اسپانسر و تهیه پول باشد که در جلسه شب گذشته مدیران هلدینگ و مدیران باشگاه، مشخص شد مبلغ 100 میلیارد تومان صبح روز یکشنبه (امروز) به حساب باشگاه استقلال واریز می شود.

چرا با وجود این که مشخص بود این پول صبح یکشنبه به حساب باشگاه استقلال واریز می شود، برخی فعالان مجازی خبر پول دادن هلدینگ را سانسور کردند و حتی به دروغ نوشتند؛ هلدینگ آب پاکی را روی دست استقلال ریخته و اعلام کرد تا پایان فصل از پول خبری نیست؟

به نظر می رسد عده ای دوست دارند هلدینگ را روبروی هواداران استقلال قرار بدهند و از خودشان نزد هواداران قهرمان بسازند. جلسه ای دو نفره در هلدینگ برگزار شده و نفر اول به نفر دوم گفته 100 میلیارد تومان پول صبح در حساب تان است و نیم ساعت بعد دو نفر در فضای مجازی نوشته اند؛ تکلیف روشن شد، هلدینگ پولی نمی دهد و باشگاه باید خودش درآمدزایی کند... این خبر یا ساختگی است که باشگاه باید تکذیبش کند که نمی کند و حداقل جلوی بازنشر آن را بگیرد که نمی گیرد یا باشگاه هم بی میل نیست هواداران استقلال تصور کنند هلدینگ پشت باشگاه را خالی کرده است!

این در حالی است که رامین رضاییان را باید هدیه مدیرعامل هلدینگ به هواداران استقلال دانست. علی عسگری وقتی دید مدیران باشگاه در نقل و انتقالات ضعیف عمل کرده اند، خودش دست به کار شد و در روزهایی که گفته می شود احمد شهریاری به چین سفر کرده، با این که به شدت درگیر نظارت روی عملکرد 64 شرکت دیگری است که درست مثل استقلال زیرمجموعه هلدینگ صنایع پتروشییم خلیج فارس بوده اند، یک گام بلند در راهخ خروج استقلال از بن بست نقل و انتقالات برداشت. حالا استقلال در نقل و انتقالات با خرید رامین رضاییان و دو بازیکن دیگر که به زودی معرفی می شوند، از رقیب دیرینه و سایر رقبا پیش است.

در چنین شرایطی اعلام چند باره این خبر دروغ که هلدینگ به باشگاه پول نمی دهد و باشگاه خودش باید درآمدزایی کند، چیزی جز تلاش نافرجام برای قهرمان سازی از یک شخص خاص نیست، شخصی که نقطه عکس مدیرعامل سابق استقلال، در جذب اسپانسر ناکام بوده و حتی نتوانسته حامیان مالی فصل قبل استقلال را حفظ کند.

صدالبته ابر هلدینگ خلیج فارس نیازی به درآمدزایی ندارد اما این دلیل نمی شود مدیران فعلی استقلال تصور کنند مدیر هزینه هستند و قرار است فقط پول به دامن شان بریزند و آنها خرج کنند.

نظر شما