شناسهٔ خبر: 67664405 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

رامین رضاییان استقلالی شد؟/ مبلغ هنگفت رضایت‌نامه سپاهان

اقتصادنیوز: تیم فوتبال استقلال تنها یک قدم تا آبی‌پوش کردن رامین رضاییان فاصله دارد و با پرداخت مبلغ 15 میلیارد تومان به تیم فوتبال سپاهان، رضاییان را در لیست بازیکنان اصلی خود قرار دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز، بعد از قهرمانی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در رقابت‌های جام حذفی، رامین رضاییان ستاره این تیم اعلام کرد بعد از ۲ سال حضور در این تیم از جمع طلایی‌پوشان جدا خواهد شد. این در شرایطی بود که باشگاه سپاهان اصفهان اعلام کرد، این مدافع یک فصل دیگر قرارداد دارد. حالا رضاییان با انتشار پستی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

171267836

به گزارش اقتصادنیوز، در این زمینه مسعود سعیدی مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت رامین رضاییان به ایرنا گفته بود: « او با باشگاه سپاهان قرارداد دارد و اگر باشگاهی علاقه‌مند به جذبش است باید رضایت سپاهان را جلب کند. بهتر است به منابع رسمی مراجعه شود. رضاییان از بازیکنان بسیار خوب در سطح ملی است که برای باشگاه سپاهان زحمات زیادی کشیده است چه با ما ادامه بدهد و چه خیر برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم.»

در حالی این صحبت های مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپاهان رسانه ای شد که امروز خبرگزاری ایلنا از قرارداد رامین رضاییان با تیم فوتبال استقلال خبر داد و نوشت: تنها چند ساعت تا رونمایی از جنجالی ترین نقل و انتقال سال‌های اخیر فوتبال ایران باقی مانده است. ماجرای پیوستن رامین رضاییان به استقلال که از پایان فصل قبل زمزمه‌هایش مطرح بود حالا جدی‌تر از هر زمان دیگری مطرح شده است و خبر از توافق نهایی میان طرفین در رسانه‌ها دست به دست می‌شود. ماجرا از آن قرار است که رضاییان قراردادی با باشگاه استقلال امضا کرده و نهایی شدن آن منوط به پرداخت بخشی از این قرارداد تا پایان امروز است و باشگاه هم منتظر پولی است که از طریق هلدینگ قول پرداخت آن داده شده است.

رضاییان که اخیرا مدیر برنامه‌هایش را تغییر داده است حالا یک قدم تا آبی‌پوش شدن فاصله دارد. حالا این یک قدم چیست؟ واریز 15 میلیارد تومان به حساب رامین رضاییان. شنیده شده کل مبلغی که استقلال برای جذب رضاییان می‌دهد 60 میلیارد تومان برای یک سال است. از این مبلغ 15 میلیارد تومان به باشگاه سپاهان خواهد رسید و این یعنی رضاییان بازیکن آزاد نبوده است. پولی که رامین بابت یک فصل خواهد گرفت 45 میلیارد تومان است. برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که رامین به مدیران استقلال گفته است که اگر نیمی از این مبلغ (حدود 25 میلیارد) را به حسابش بریزند بلافاصله با استقلال قرارداد امضا می‌کند.

حالا اگر هلدینگ خلیج فارس طی ساعات آینده این مبلغ را در اختیار باشگاه بگذارد، مطمئنا رامین رضاییان به استقلال خواهد پیوست. البته حضور رضاییان در استقلال با اخلاق خاص او و همچنین سابقه گلزنی او به استقلال با پیراهن پرسپولیس، می تواند به جذابیت های لیگ و شهرآورد پیش رو اضافه کند.

نظر شما