شناسهٔ خبر: 67662194 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ثانیه شماری برای رونمایی از بمب نقل و انتقالات؛

رضاییان - استقلال؛ امروز قطعی می‌شود!

ثانیه شماری برای رونمایی از بمب نقل و انتقالات؛ اگر اتفاق خاصی رخ ندهد امروز شاهد پر سرو صدا ترین نقل و انتقال چند سال اخیر فوتبال ایران خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، تنها چند ساعت تا رونمایی از جنجالی ترین نقل و انتقال سال‌های اخیر فوتبال ایران باقی مانده است. ماجرای پیوستن رامین رضاییان به استقلال که از پایان فصل قبل زمزمه‌هایش مطرح بود حالا جدی‌تر از هر زمان دیگری مطرح شده است و خبر از توافق نهایی میان طرفین در رسانه‌ها دست به دست می‌شود.

ماجرا از آن قرار است که رضاییان قراردادی با باشگاه استقلال امضا کرده و نهایی شدن آن منوط به پرداخت بخشی از این قرارداد تا پایان امروز است و باشگاه هم منتظر پولی است که از طریق هلدینگ قول پرداخت آن داده شده است.

ضاییان که اخیرا مدیر برنامه‌هایش را تغییر داده است حالا یک قدم تا آبی‌پوش شدن فاصله دارد. حالا این یک قدم چیست؟ واریز 15 میلیارد تومان به حساب رامین رضاییان. شنیده شده کل مبلغی که استقلال برای جذب رضاییان می‌دهد 60 میلیارد تومان برای یک سال است. از این مبلغ 15 میلیارد تومان به باشگاه سپاهان خواهد رسید و این یعنی رضاییان بازیکن آزاد نبوده است.

پولی که رامین بابت یک فصل خواهد گرفت 45 میلیارد تومان است. برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که رامین به مدیران استقلال گفته است که اگر نیمی از این مبلغ (حدود 25 میلیارد) را به حسابش بریزند بلافاصله با استقلال قرارداد امضا می‌کند.

حالا اگر هلدینگ خلیج فارس طی ساعات آینده این مبلغ را در اختیار باشگاه بگذارد، مطمئنا رامین رضاییان به استقلال خواهد پیوست. البته حضور رضاییان در استقلال با اخلاق خاص او و همچنین سابقه گلزنی او به استقلال با پیراهن پرسپولیس، می تواند به جذابیت های لیگ و شهرآورد پیش رو اضافه کند.

انتهای پیام/

نظر شما