شناسهٔ خبر: 67663860 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

سرباز سابق ارتش انگلیس، همسر و دختران مفسر بی‌بی‌سی را کشت سرباز سابق ارتش انگلیس، همسر و دختران مفسر بی‌بی‌سی را کشت

به گزارش همشهری به نقل از دیلی میل، ساعت 7عصر روز سه‌شنبه(19تیر) ، پلیس شهر هرتفوردشایر انگلیس در جریان جنایتی هولناک در خانه‌‌ای در خیابان اشلینکلوز قرار گرفت؛ خانه‌ای لوکس که محل زندگی جان هانت، مفسر معروف بی‌بی‌سی بود. وقتی مأموران به محل جنایت رسیدند، با جان هانت که دیوانه‌وار فریاد می‌زد،

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری به نقل از دیلی میل، ساعت 7عصر روز سه‌شنبه(19تیر) ، پلیس شهر هرتفوردشایر انگلیس در جریان جنایتی هولناک در خانه‌‌ای در خیابان اشلینکلوز قرار گرفت؛ خانه‌ای لوکس که محل زندگی جان هانت، مفسر معروف بی‌بی‌سی بود.

وقتی مأموران به محل جنایت رسیدند، با جان هانت که دیوانه‌وار فریاد می‌زد، روبه‌رو شدند. او گفت که هنگام بازگشت از محل کارش به خانه، پیامی از همسرش دریافت کرده که در آن نوشته شده بود به آنها حمله شده است. با دیدن این پیام به‌سرعت خود را به خانه‌اش رسانده، اما به محض ورود با اجساد همسر و 2دخترش روبه‌رو شده است.

در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد که همسر 61 ساله و 2 دختر 25 و 28 ساله او  به طرز هولناکی به قتل رسیده‌اند. تحقیقات بعدی پلیس و بررسی دوربین‌های مداربسته نشان داد مردی ‌که سلاحی بزرگ شبیه کمان در دست داشته در محل حادثه حضور داشته است. تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی این مرد که احتمال می‌رفت عامل جنایت باشد، آغاز و معلوم شد که وی کایل کلیفورد 26ساله، سرباز سابق ارتش در گارد اژدهای ملکه بوده است. مأموران در جریان عملیات دستگیری مظنون، در حالی ‌که وی تیر و کمان داشت، او را با شلیک گلوله دستگیر و برای درمان به بیمارستان منتقل کردند. به‌ گفته پلیس هرتفوردشایر، کایل در شرایط وخیمی در بیمارستان به سر می‌برد و هنوز انگیزه او از این جنایت هولناک مشخص نشده است.

 

منبع: etemadonline-667223

نظر شما