شناسهٔ خبر: 67663432 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تقدیر وزیر ارشاد از صندوق اعتباری هنر برای احیا و بازسازی فرهنگسرای نیاوران

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه هیأت امنا‌ی صندوق اعتباری هنر در فرهنگسرای نیاوران حضور یافت. محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه هیأت امنا‌ی صندوق اعتباری هنر در فرهنگسرای نیاوران حضور یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ در این جلسه سید مجید پوراحمدی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گزارشی از ارتقای خدمات این صندوق به هنرمندان در سال گذشته و سپس سید محسن خاتمی، رئیس فرهنگسرای نیاوران گزارشی از اقدامات انجام‌شده برای احیا و بهسازی این مجموعه در هفت ماه اخیر ارائه دادند.

محمد مهدی اسماعیلی در این جلسه با اشاره به افزایش رضایتمندی اهالی فرهنگ و هنر از خدمات صندوق اعتباری هنر، از تلاش‌های مدیریت صندوق هنر و ریاست فرهنگسرای نیاوران برای ساماندهی این مجموعه تشکر کرد و  عنوان نمود که مجموعه فرهنگسرای نیاوران با تلاش‌های انجام‌شده و بازسازی‌های اخیر، احیا شده و به یک مجموعه‌ی با کیفیت تبدیل شده‌است.

سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود اسلامی معاون توسعه و مدیریت منابع، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی، فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات، یاسر احمدوند معاون فرهنگی و محمود سالاری، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین مصطفی محمدی عضو هیأت امنای صندوق اعتباری هنر، مهدی نورعلیشاهی مدیرکل حوزه ریاست وزارت فرهنگ و ارشاد، فرهاد قائمیان هنرمند برجسته سینما و تئاتر و عضو هیأت مدیره صندوق هنر و حمیدرضا نوربخش، مدیرعامل خانه موسیقی و عضو هیأت مدیره صندوق هنر نیز از افراد حاضر در این جلسه بودند.

انتهای پیام/

نظر شما