شناسهٔ خبر: 67663423 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی: قرارداد بهترین بازیکن ما یک میلیارد است/ باید از لحاظ سخت‌افزاری بهتر بشویم

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: سقف قرارداد بازیکن خوب ما در لیگ برتر ساحلی، ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است و اصلاً قابل مقایسه با فوتبال چمنی نیست.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - علی نادری امروز (یکشنبه، ۲۴ تیرماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در مرکز ملی فوتبال، ضمن اشاره به اینکه رویکرد ما در ابتدای شروع فوتبال ساحلی جوان‌گرایی بود، اظهار داشت: جوان شدن فوتبال ساحلی مثل فوتسال نیست و چون بازیکنان کم‌تری دارد روند جوان‌گرایی باید کمی آرام‌تر باشد. در شروع کار امثال حسینی و احمدزاده و عبداللهی خداحافظی کردند و سایر بازیکنان نیز علی‌رغم میل قلبی خودمان در راستای جوان‌گرایی تیم ملی خداحافظی کردند.

وی در ادامه افزود: ورزشکاران ایران با موضوع سربازی غالباً گریبان‌گیر هستند، اما در کل فوتبال ساحلی، چون تیم‌های نظامی دارد خوش‌بختانه رشته ما کم‌تر با این مشکل دست‌وپنجه نرم می‌کرده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی تصریح کرد: با توجه به شرایط فدراسیون فوتبال و فوتبال ساحلی و بضاعتی که داریم و با توجه به قهرمانی‌هایمان لازم است از لحاظ سخت‌افزاری بهتر از این‌ها بشویم و اگر قرار است تیم ملی ساحلی قهرمان جهان شود ما توقع داریم همکاری‌ها با تیم ملی ساحلی از سوی مسئولان بیش‌تر شود.

نادری ضمن ابراز خرسندی از حمایت‌های فدراسیون مطرح کرد: خداراشکر در دو سال اخیر، پاداش‌ها هر چند ناچیز به سرعت پرداخت می‌شد و تأثیرات آن در تیم نمایان بود و به نظرم شرایط نسبت به گذشته بهتر شده است. به زودی قرارداد جدیدم را منعقد می‌کنم؛ هیچ زمان از قراردادم صحبت نکردن و مبلغ قابلی نیست و ترجیح می‌دهم صحبت نکنم چون اولویتم هیچگاه مسائل مالی نبوده است.

وی با بیان اینکه شرایط جام جهانی فوتبال ساحلی متفاوت است، گفت: دوست داشتم در برزیل حضور پیدا کنیم و اگر رفته بودیم تفاوت‌ها را رقم می‌زدیم که متأسفانه شرایط آن فراهم نشد. امیدوارم استاندارد بین‌المللی برای کشور ما وجود داشته باشد و ماسه خوبی برای زمین داشته باشیم تا در تورنمنت‌های فراملی دچار مشکل نشویم و بچه‌ها با شرایط زمین‌های استاندارد آشنایی داشته باشند و هماهنگ باشند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران هم‌چنین اشاره کرد: نخستین اقدام از سوی مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال این است که ماسه زمین تیم ملی فوتبال ساحلی تغییر کند و کیفیت زمین ارتقاء پیدا کند. پیشنهاد دادم زمین همین کمپ تیم‌های ملی را مسقف کنند.

نادری تأکید کرد: تا زمانی که اسپانسر و باشگاه‌ها تقویت نشود و وقتی پخش تلویزیونی در آن وجود نداشته باشد این اتفاق رخ نمی‌دهد؛ البته بهتر از گذشته شده، اما باز هم قرارداد بازیکنان مبالغ ناچیزی است.

وی در رابطه با قرارداد بازیکنان، مطرح کرد: ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان سقف قرارداد بازیکن خوب ما در لیگ برتر ساحلی است و اصلاً قابل مقایسه با فوتبال نیست. نمی‌توانیم فلسفه و شکل کارمان را با فوتبال چمنی مقایسه کنیم.

نادری یادآور شد: مهم‌ترین مسابقات ما اواخر بهمن‌ماه و مسابقات انتخابی جام جهانی آفریقا در تایلند است. اردو‌های آماده‌سازی و شرایط تیم ملی را پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کمیته بازاریابی و اقتصادی فدراسیون فوتبال اگر تأمل کند می‌تواند درآمدزایی کند و تیم ملی فوتبال ساحلی می‌تواند در تورنمنت‌های جهانی همچون مکزیک اسپانسر داشته باشد و درآمد خوبی هم کسب کند.

انتهای پیام/

نظر شما