شناسهٔ خبر: 67663395 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس:

کریدورهای اربعینی فارس ایمن‌سازی می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس گفت: کریدورهای ارتباطی این استان که منتهی به استان خوزستان می‌شود، برای میزبانی از زائران حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) ایمن‌سازی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، محسن عمادی اظهار کرد: دو محور و کریدور ارتباطی قطرویه - نی ریز- استهبان - سروستان-شیراز-ارژن-قایمیه-نورآباد-رستم و محور یزد-دوراهی سورمق- صفاشهر-سعادتشهر-مرودشت - ارژن-قایمیه-نورآباد-رستم که در طرح اربعین مورد تردد زائران و مشتاقان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) قرار می‌گیرد، ایمن‌سازی می‌شوند.

وی افزود: طول رفت و برگشت کریدورهای اربعینی در استان فارس بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر است که با اقدامات راهداری مورد نیاز تا قبل از آغاز طرح اربعین حسینی (ع) ایمن‌سازی می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس تصریح کرد: نصب نیوجرسی، خط‌کشی، ایمن‌سازی مقاطع دارای پتانسیل وقوع تصادف، به‌روزرسانی سیستم‌های روشنایی، آرام‌سازی ترافیک در مقاطع مسکونی، لکه‌گیری و روکش آسفالت و نصب علائم از جمله اقدامات راهداری فارس برای تردد ایمن و روان زائران اربعینی حسینی (ع) است که تا پایان طرح نیز تداوم دارد.

عمادی تصریح کرد: در ایام قبل و بعد از طرح اربعین نیز گشت‌های راهداری در محورهای منتهی به استان خوزستان فعال می‌شوند و به کاربران جاده‌ای خدمات‌رسانی می‌کند.

وی در ادامه گفت: تمام کاربران جاده‌ای می‌توانند با سامانه تلفنی ۱۴۱ و همچنین سایت www.141.ir آخرین وضعیت ترافیکی، جوی یا هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت در بخش‌های مختلف راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان را ثبت کنند تا توسط همکاران ما رسیدگی‌های لازم به عمل آید.

نظر شما