شناسهٔ خبر: 67663322 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

عزاداری سقایان چهارمحال و بختیاری برای سقای دشت کربلا

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری از برپایی مراسم عزاداری توسط سقایان برای سقای دشت کربلا خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین چهارمحال و بختیاری ،مهندس محمد کریمی گفت: کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری که افتخار سقایی مردم شریف استان را بر عهده دارند همزمان با شروع ماه محرم الحرام همه روزه مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان را برپا می کنند.

وی اظهار داشت: در طول دهه اول محرم همه روزه کارکنان شرکت آبفا با حضور در نمازخانه ستاد از ساعت ۶ صبح به مدت یک ساعت مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفای ایشان را با شعار " آزادگان عالم در خیمه حسین اند " را برپا می نمایند.

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری با اشاره به انجام وظیفه سقایت تاکید کرد: باید با اقتدا به سقای دشت کربلا که تا آخرین لحظه تلاش داشتند آب را به خیمه ها برسانند ما نیز این بزرگان را در نهضت خدمت رسانی و سقایی الگو و سرمشق خود قرار دهیم.

مهندس کریمی افزود: قرائت زیارت عاشورا ، مداحی ، نوحه سرایی ، سینه زنی و گستراندن سفره نذری حضرت اباعبدالله الحسین و کار های جنبی دیگر از جمله برنامه های هیئت نورالعباس علیه السلام شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری در این ایام حزن و اندوه می باشد.

قابل ذکر است، همت برای سبقت در کار خیر و شوق وصف ناپذیر کارکنان شرکت آبفا برای مشارکت در برپایی مجالس اباعبدالله علیه السلام سبب شد کلیه همکاران بانی خیر شوند و اطعام این مراسم ها را هر روز یکی معاونت ها متقبل شوند لذا امیدواریم خداوند متعال به همه بانیان و دست اندر کاران خیر دنیا و آخرت عنایت فرماید.

46

نظر شما