شناسهٔ خبر: 67646509 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مدیرواحدحمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد:

بیش از یک میلیارد تومان اعتبار در حوزه ترافیک منظریه شهرکرد هزینه شد

مدیر واحد حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکردگفت: در سال گذشته یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان اعتبار در منظریه جهت انجام اقدامات ترافیکی هزینه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، پیمان محقق با بیان اینکه در سال گذشته یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان اعتبار در منظریه جهت انجام اقدامات ترافیکی هزینه شد، اظهار کرد: در راستای اصلاح سرعتگیرهای پلاستیکی و اجرای سرعتگیر آسفالتی و اصلاح آن‌ها ۵۰۰ میلیون تومان و همچنین رنگ‌امیزی محوری معابر اصلی منظریه نیز ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

وی افزود: جهت نصب و راه اندازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در چهارراه ایرانسل ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار و نصب ۳۰ عدد تابلوهای راهنمایی و رانندگی ۱۲۰ میلیون تومان نیز هزینه شد.

مدیر واحد حمل و نقل و ترافیک با اشاره به هزینه ۱۰۰ میلیون تومانی جهت تهیه طرح دسترسی بلوار امام علی(ع) منظریه به بلوار جهاد میرآباد بیان کرد: خط کشی عابر پیاده در چهارراه ایرانسل با ۴۵ میلیون تومان اعتبار و ایمن‌سازی دوربرگردان‌ها در منظریه به وسیله نیوجرسی‌ها با ۳۰ میلیون تومان اعتبار و رنگ‌آمیزی سرعتگیر واقع در بلوار امام علی(ع) با ۱۵ میلیون تومان اعتبار انجام شد.

نظر شما