شناسهٔ خبر: 67661580 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امروز ۲۴ تیر پایان مهلت وکالتی کردن حساب برای خرید خودرو‌های وارداتی امروز ۲۴ تیر پایان مهلت وکالتی کردن حساب برای خرید خودرو‌های وارداتی

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: متقاضیان خودرو‌های وارداتی تا ساعت ۱۲ امروز (۲۴ تیرماه) فرصت دارند تا یکی از حساب‌های خود را وکالتی کنند.

صاحب‌خبر -

مهدی تقدسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از دوشنبه هفته گذشته ۱۸ تیرماه  فرایند مربوط به وکالتی کردن پول به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به منظور پیش‌شرط ثبت نام آغاز شده بود که ظهر امروز به پایان می‌رسد.  

تقدسی بیان کرد: در این دوره از عرضه خودرو‌های وارداتی علاوه بر ایجاد امکان برای ثبت‌نام متقاضیان جدید، برای آخرین بار، به ثبت‌نام کنندگان مرحله اول که اسفند ماه سال ١۴٠١ ثبت‌نام اولیه انجام داده‌اند، اما تاکنون انتخاب خودرو نداشته‌اند، این فرصت داده شده که خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 فروش ۳۶ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه امروز به پایان می‌رسد

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو در خصوص عرضه ۳۶ خودروی وارداتی در این سامانه یکپارچه خبر داد و افزود: متقاضیان از هفته گذشته (سه‌شنبه ۱۹ تیرماه) تا پایان امروز یکشنبه آینده (۲۴ تیرماه) می‌توانند ثبت‌نام کرده و پنج اولویت از سبد محصولات اعلامی را انتخاب کنند.

او گفت: آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام نموده و در سامانه عرضه خودروی وارداتی اولویت دارند تنها در این عرضه اولویت ایشان حفظ و در صورت عدم انتخاب پنج اولویت از سامانه حذف می‌گردند و در عرضه‌های آتی همانند سایر متقاضیان بر اساس شرایط اعلامی باید اقدام نمایند.

به گفته تقدسی، از شنبه ۳۰ تیرماه، تخصیص خودرو به متقاضیان مشخص خواهد شد؛ بنابراین متقاضی می‌توانند به پروفایل شخصی در سامانه مراجعه کند و در بخش جزئیات سفارش، از خودروی تخصیص داده شده، مطلع شود. پس از آن اسامی به واردکننده‌ها اعلام و شرکت‌ها به متقاضی پیامک جهت واریز وجه ارسال می‌کنند.

خبرنگار:رضا زارع

نظر شما