شناسهٔ خبر: 67661048 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر مرکز تخصصی تربیت مبلغ آمریکای لاتین:

خون مردم غزه بساط کفر را برهم خواهد ریخت

مرضیه جوانمردی فر

مدیر مرکز تخصصی تربیت مبلغ آمریکای لاتین با بیان اینکه خون مظلوم مجاهد خاصیت تطهیرکنندگی دارد، گفت: خون مردم غزه خون مجاهد انتقام‌گیر است و بساط کفر را بر هم می‌ریزد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن مجتهدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه گفت: جریانی که در بین بنی‌اسرائیل طرفدار گوساله سامری بودند در ادامه هیچ‌گاه تمام نشد. با اینکه آن گوساله از بین رفت اما محبت گوساله باقی ماند.

وی ادامه داد: اینان ۸۰۰ سال پس از حضرت موسی(ع) کتابی نوشتند و به همه انبیا نسبت‌های دروغ دادند. اگر پیامبری ظهور می‌کرد و بنی‌اسرائیل را به جهاد با نفس دعوت می‌کرد آن پیامبر را تکذیب می‌کردند، تهمت می‌زدند و او را از بین می‌بردند.

مدرس دانشگاه‌های مسیحی آمریکای لاتین، افزود: در کتابی که توسط قاتلین انبیا نوشته شد، برخی از آموزه‌های انبیا را به صورت تحریف شده وارد کردند و این کتاب به عهد عتیق شهرت یافت.

مجتهدزاده با بیان اینکه برای پرستش شیطان بهترین کار انسان‌کشی است، گفت: در این کتاب رسم قربانی کردن کودک آمده و دستور داده است کودکان را بسوزانید. در واقع انسان‌کشی به دو صورت انجام می‌شود یا انسان متولد شده را سر می‌برند و یا کودک متولد نشده، سقط جنین می‌شود.

وی اظهار کرد: در واقع این کودک‌کشان به صورت مشخص بمب‌های فسفری در مدارس و بیمارستان‌ها می‌اندازند تا با کشته شدن کودکان قدرت پیدا کنند و تقرب به شیطان حاصل شود.

 مدیر حوزه امام علی‌بن ابیطالب(ع) ویژه طلاب آمریکای لاتین با تأکید بر اینکه دو نوع خون مظلوم داریم، یکی خون مظلوم مجاهد و دیگری خون مظلوم مستضعف، گفت: خون مظلوم مستضعف خونی است که شیطان را به روی زمین تقویت می‌کند. هر چقدر کودک‌کشی افزایش پیدا کند، تاریکی و لعنت به روی کره زمین زیاد می‌شود و قدرت، نفرت و نکبت شیطان افزایش پیدا می‌کند.

وی در ادامه گفت: خون مظلوم مجاهد خاصیت تطهیرکنندگی دارد. پس اگر قیام و جهاد کنیم و در مقام جهاد به شهادت برسیم، این خون خاصیت تطهیرکنندگی پیدا می‌کند.

مجتهدزاده تصریح کرد: امروز خون مردم غزه خون مجاهد انتقام‌گیر است و بساط کفر را بر هم می‌ریزد. هر کسی در مقام جهاد به میزان اخلاصش کاخ ظلم را می‌لرزاند.‌ همانند خون سیدالشهدا(ع) که در مقام بالای اخلاص به شهادت رسید و پس از آن حکومت بنی امیه به براندازی رسید.

انتهای پیام 

نظر شما