شناسهٔ خبر: 67664636 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

یک مسئول؛

تامین اجتماعی قزوین ۶۸ درصد جمعیت را تحت پوشش قرار داده است

یک مسئول؛ مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین گفت: ۶۸ درصد جمعیت استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که این میزان ۱۶ درصد بیشتر از آمار کشوری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمید کوزه‌گرها با اعلام خبر گفت: پوشش این میزان از جمعیت استان قزوین نیازمند حمایت همه جانبه مجامع کارگری و کارفرمائی برای ارتقای سازمان و امانتداری از سرمایه اندوخته بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان است.

وی ادامه داد: استان صنعتی قزوین ماهانه ۱۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال را به ۹۳ هزار خانوار مستمری بگیر و سه هزار و ۸۰۰ مقرری بگیر بیمه بیکاری پرداخت می‌کند.

کوزه گرها بر وصول مطالبات معوقه به مبلغ ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از برخی کارفرمایان استان تاکید کرد و گفت: این مطالبات کارفرمایی و دولتی باید هرچه سریع تر با همراهی دستگاه قضایی در جهت امانتداری خالصانه از سرمایه اندوخته بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان پرداخت شود.

این مسئول به مهم ترین دستاوردهای اداره کل تامین اجتماعی استان قزوین پرداخت و توضیح داد: کسب رتبه ۱۹ بین ۱۰۵ دستگاه با رشد ۱۷ درصد نسبت به سال قبل و رتبه اقتصادی بالا با امتیاز ۹۰۹ از یک هزار امتیاز کشوری در جشنواره شهید رجایی نشان از عملکرد مثبت تامین اجتماعی قزوین است.

کوزه گرها خاطرنشان کرد: کسب عنوان دستگاه برتر در زمینه مناسب سازی محیط اداری برای افراد توان خواه، کم توان و معلول، عنوان رتبه دوم در بین ۱۵ اداره کل و رتبه چهارم در بین ۳۳ اداره کل تامین اجتماعی از دستاوردهای مهم این اداره کل است.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان قزوین یادآور شد: این سازمان نهاد عمومی غیر دولتی است که هزینه های خود را از محل درآمدهای داخلی تامین می کند و همچنین بیمه تامین اجتماعی در استان هشت شعبه دارد که با ارایه خدمات مناسب خود توانسته رضایت شهروندان را به دست آورد.

انتهای پیام/

نظر شما