شناسهٔ خبر: 67661033 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس شورای شهر اصفهان:

ضرورت همکاری دولت با شهرداری‌ها برای تأمین منابع مالی/ پروژه‌های کلان شهری دنبال شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر لزوم همکاری دولت با شهرداری‌ها در حوزه تأمین منابع مالی، اوراق مشارکت و تسهیلات گفت: از مدیران استان و کشور انتظار داریم همچنان حمایت خود را از پروژه‌های مدیریت شهری ادامه دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم تیر_ در نطق پیش از دستور صدوچهل‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: ایران و اصفهان این روزها یکپارچه حسینیه است و همه گروه‌ها درصدد هستند هر آنچه در توان دارند، به نحو مطلوب عزادار امام حسین (ع) باشند.

وی افزود: مراسم یوم الحسین (ع) از دو سال پیش در عصر عاشورا به همت هیئت‌های مذهبی در میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود و سال جاری نیز در این روز شاهد عزاداری مشترک هیئت‌ها خواهیم بود و امیدواریم این مراسم در اصفهان نهادینه و باشکوه برگزار شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با مردم مظلوم و مقتدر غزه که از ۱۰ ماه پیش تاکنون در برابر جنایات رژیم سفاک و خون‌خوار اسرائیل، بی‌دفاع مقاومت می‌کنند همدردی می‌کنیم؛ امیدواریم به همت محور مقاومت هرچه زودتر به این ظلم و ستم پایان داده شود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم با همه تلاش و کوشش خود در شرایط غیرقابل پیش‌بینی به پایان رسید و در این روزها بعضی طرح‌ها به نظر می‌رسد که سست شده است، گفت: انتظار ما این است که کارها به‌طور جدی دنبال شود، همان‌طور که رئیس‌جمهور منتخب نیز وعده داده است که کارهای نیمه‌تمام را به پایان برساند.

نورصالحی تصریح کرد: در حوزه مدیریت شهری مواردی همچون پروژه‌های کلان‌شهر اصفهان، مترو و تأمین اتوبوس مدنظر ماست که از مدیران استان و کشور انتظار داریم حمایت خود را از این پروژه‌ها ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط ناگزیر ایجاد شده در فعالیت دولت، شهرداری در حوزه تأمین منابع، اوراق مشارکت و تسهیلات با مشکل مواجه است و سیستم بانکی باید همکاری بهتری در این شرایط داشته باشد.

نظر شما