شناسهٔ خبر: 67660895 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان خبر داد

آبرسانی به عزاداران حسینی در پایتخت شور و شعور حسینی

رقیه فرنیا

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان زنجان گفت: با توجه به رویدادهای بزرگ عزاداری در شهر زنجان به ویژه اجتماع عزاداران حسینی در هشتم و یازدهم محرم، این شرکت برای آبرسانی و خدمت به عزاداران حسینی آمادگی کامل دارد.

صاحب‌خبر -

علی‌محمد نادرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: استقرار تانکر آبرسانی سیار و خدمات‌رسانی به عزاداران حسینی در یوم‌العباس که همزمان با هشتم محرم برگزار می‌شود از جمله اقدامات شرکت آبفا در این ایام است.

وی افزود: خدمات‌رسانی به نمازگزاران ظهر عاشورا نیز از دیگر برنامه‌های شرکت آب‌وفاضلاب استان زنجان است که با استقرار واحدهای آبرسانی سیار و نصب شیرهای آب در محل برگزاری نماز با شکوه عاشورا به نمازگزاران محترم خدمات‌رسانی می‌شود.

نادرخانی گفت: ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در اجتماع بزرگ دسته عزاداری زینبیه زنجان در یازدهم محرم نیز از دیگر برنامه شرکت آبفا در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان در زنجان است.

او به برگزاری مراسم بزرگ تعزیه خوانی در شهر ارمغانخانه نیز اشاره و اظهار کرد: برای این مراسم آئینی نیز یک دستگاه تانکر آبرسانی ۱۲ هزار لیتری در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان بیان کرد: آبرسانی به موکب‌های عزاداری در اقصی نقاط شهر زنجان نیز از دیگر خدمات شرکت آبفا در ایام عزاداری دهه نخست محرم در شهر زنجان است.

این مسئول با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی عظیم اربعین حسینی خاطرنشان کرد: شرکت آب‌وفاضلاب استان زنجان همچون سال‌های گذشته با استقرار واحدهای سیار خود در نقاط مرزی به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام

نظر شما