شناسهٔ خبر: 67660030 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

رئیس شورای اسلامی شهر قم خبر داد:

افزایش بیش از دو برابری بودجه فرهنگی شهر قم

رئیس شورای اسلامی شهر قم در جمع عزاداران هیئت خادم الرضا(ع) با اشاره به نقش مهم مجالس اهلبیت(ع) در پیشگیری از ناهنجاری اجتماعی از افزایش بیش از دو برابری بودجه فرهنگی شهر قم خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه، محسن محرری با حضور در حاشیه مراسم عزاداری هیئت و کانون خادم الرضا(ع) ضمن عرض تسلیت ایام عزادارای امام حسین(ع) تصریح کرد: بحمدالله هیئت خادم الرضا(ع) از جمله هیئت های موفق و دارای سابقه طولانی در جذب جوانان و نوجوانان شهر مقدس قم است.

وی با بیان اینکه مجالس اهل بیت(ع) جوانان را بیمه می کند، افزود: ارتباط با اهل بیت بویژه ارتباط با امام حسین(ع) باعث می شود تا خانواده ها از ابتلا به بسیاری از مسائل و ناهنجاری اجتماعی فاصله بگیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: مجالس امام حسین(ع) حس مودت و وفاداری را در جوانان تقویت می کند و هیئت خادم الرضا(ع) نیز توانسته در این موضوع موفق باشد.

وی با اشاره به حضور پرشور جوانان در هیئت خادم الرضا(ع) گفت: بحمدالله نشاط را در جوانان عزادار این هیئت می توان دید و وظیفه داریم که از تلاش دست اندرکاران این هیئت برای جذب جوانان به مجالس اهلبیت(ع) تشکر کنیم.

محرری در پاسخ به این سؤال که آیا شورای شهر هم برنامه ای برای حمایت از هیئت ها دارد اظهار داشت: ما هم بالاخره در حد توان هم شهرداری و هم شورا، از طریق سازمان فرهنگی خدمت هیئت ها هستیم و حمایت هایی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه بودجه فرهنگی ما در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال قبل بیش از دو برابر شده است، خاطرنشان کرد: این افزایش بودجه در حوزه های مختلف ورزشی، فرهنگی و اجتماعی است که یکی از این ردیف های بودجه حمایت از برنامه های فرهنگی مساجد و موسسات فرهنگی می باشد که در قالب کمیته ای این برنامه ها دریافت، بررسی و حمایت های لازم صورت می پذیرد.

انتهای پیام

نظر شما