شناسهٔ خبر: 67658977 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

حضور رسمی طارمی در جمع نراتزوری

روزنامه جوان

حضور طارمی در میلان به معنای بسته شدن رسمی پرونده حضور او در پورتو بود. تیمی که طارمی چهار سال پیراهن آن را برتن داشت و در این مدت موفق به زدن ۹۱ گل در ۱۸۲ بازی شد. طارمی همچنین یک‌بار در لیگ برتر و سه بار در رقابت‌های حذفی پرتغال با پورتو به عنوان قهرمانی دست یافت

صاحب‌خبر -

مهاجم ملی‌پوش ایران رسماً پیراهن اینتر را برتن کرد. سه‌شنبه هفته گذشته بود که مهدی طارمی وارد میلان شد تا مراحل نهایی عقد قرارداد خود با اینتر را پشت سر بگذارد. پیوستن طارمی به اینتر از ماه‌ها قبل نهایی شده بود، اما برای آنکه به‌طور رسمی بازیکن نراتزوری لقب بگیرد باید در تست‌های پزشکی این تیم حضور پیدا می‌کرد تا مشکلی برای عقد رسمی قراردادش با اینتر نداشته باشد و بتواند فوتبالش را در سری A ایتالیا و زیر نظر سیمئونه اینزاگی دنبال کند. در همین راستا طارمی در تست‌های پزشکی باشگاه اینتر شرکت کرد. 
حضور طارمی در میلان به معنای بسته شدن رسمی پرونده حضور او در پورتو بود. تیمی که طارمی چهار سال پیراهن آن را برتن داشت و در این مدت موفق به زدن ۹۱ گل در ۱۸۲ بازی شد. طارمی همچنین یک‌بار در لیگ برتر و سه بار در رقابت‌های حذفی پرتغال با پورتو به عنوان قهرمانی دست یافت. او همچنین یک مرتبه نیز قهرمانی جام اتحادیه و دو مرتبه نیز قهرمانی در سوپرجام این کشور را تجربه کرد و دست‌آخر به عنوان سومین گلزن تاریخ این باشگاه از جمع‌آبی‌پوشان پرتغالی جدا شد و به نراتزوری پیوست. 
 طارمی سرانجام پس از تشریفات اداری و پشت سر گذاشتن بخش پایانی تست‌های پزشکی، روز گذشته رسماً به جمع آبی‌پوشان نراتزوری پیوست و اینتر نیز به‌طور رسمی اعلام کرد که با عقد قراردادی سه ساله مهدی طارمی را به‌عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفته است. بعد از آن بود که طارمی روز گذشته زیر نظر سیمئونه اینزاگی در اولین تمرین پیش‌فصل نراتزوری جهت آماده‌سازی برای فصل ۲۵-۲۰۲۴ حضور پیدا کرد.

 

نظر شما