شناسهٔ خبر: 67658615 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد:

114 شهید گمنام در دانشگاه‌های آزاد آرام گرفتند

«صالحی آرا» گفت: 114 شهید گمنام در دانشگاه‌های آزاد آرام گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «احمد صالحی آرا» رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد در محفل شهدا با اشاره به اینکه محفل شهدا همیشه پررونق است، اظهار داشت: افرادی که در این محافل شرکت می‌کنند مورد دعای امام زمان و شهدا هستیم و ما در دنیا  آخرت محتاج این دعا هستیم.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد با بیان اینکه شهدا از منظر همه علما و بزرگان برگزیدگان عصر ظهور هسستند و بلاشک سربازاران امام عصر (عج) هستند، تصریح کرد: این افراد راه را برای ما روشن کرند و چراغ هدایت هستند.

وی با اشاره به اینکه شهدا بزرگترین تجارت را با خداوند انجام دادند و گرانبهاترین داشته خود را تقدیم باری تعالی کردند، اضافه کرد: شهدا ثابت کردند می‌توان به قله‌های سخت دست پیدا کنیم و این مسیر برای همه ما باز است.

صالحی آرا با بیان اینکه محافل شهدا فرصتی برای یادآوری و بازخوانی زندگی شهدا است، اضافه کرد: این فرصت را باید مغتنم شناخت.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد 437 شهید در طول دفاع مقدسس و پس از آن تقدیم انقلاب کرده است، اضافه کرد: این دانشگاه همچنین 80 شهید در دفاع از حریم اهل بیت تقدیم نظام کرده است.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد با شااره به آرمیدن 114 شهید گمنام در دانشگاه‌های آزاد بیا کرد: در حقیقت این شهدا میزبان هستند و ما مهمان آنها هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما