شناسهٔ خبر: 67655640 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

بیرانوند و باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره برای حل دوستانه مشکلات و ادامه همکاری هستند، با این حال رخ دادن این اتفاق به هیات مدیره باشگاه و وضعیت مذاکرات باشگاه تراکتور و بیرو بستگی دارد.

آغاز دوباره مذاکرات؛ بیرانوند به پرسپولیس برمی‌گردد؟

آغاز دوباره مذاکرات؛ بیرانوند به پرسپولیس برمی‌گردد؟

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ فسخ قرارداد دوباره بیرانوند با پرسپولیس این بار با شکایت این باشگاه به کمیته وضعیت همراه شد. در همین راستا باشگاه پرسپولیس با توجه به اسناد و مدارکی که در اختیار داشته و شانس بالای پیروزی در این پرونده، در کمیته وضعیت درخواست غرامت ۲۰ میلیارد تومانی از بیرانوند کرده است.

به گزارش ایسنا، با وجود درگیری رسانه‌ای دو طرف و شکایت باشگاه پرسپولیس از بیرانوند در کمیته وضعیت، پشت پرده اتفاقاتی دیگری در حال رخ دادن است؛ جایی که دو طرف در حال مذاکره و پیدا کردن راهی برای حل دوستانه مشکل هستند.

در چنین شرایطی هر اتفاقی ممکن است بیفتد و در صورت مثبت بودن مذاکرات، احتمال بازگشت بیرانوند به پرسپولیس با قراردادی جدید وجود دارد. البته بازگشت بیرانوند با مصوبه هیات مدیره پرسپولیس مبنی بر عدم موافقت با بازگشت بیرانوند مغایرت دارد اما مدیران باشگاه در حال پیگیری ماجرا هستند تا در صورت توافق با بیرانوند، رضایت هیات مدیره را هم بگیرند.

با این حال مانع اصلی بازگشت بیرانوند به پرسپولیس، وضعیت بیرانوند و باشگاه تراکتور است؛ این که مذاکرات بیرو با تراکتور در چه مرحله‌ای است و آیا امکان بازگشت این دروازه‌بان ملی‌پوش بدون عواقب حقوقی وجود دارد یا خیر؟

۲۵۸ ۲۵۸

نظر شما