شناسهٔ خبر: 67654536 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معدوم‌سازی ۶۷ لاشه دام سبک غیرقابل مصرف در استان مرکزی

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و موادغذایی اداره‌کل دامپزشکی استان مرکزی، از شناسایی و معدوم‌سازی ۶۷ لاشه دام سبک غیرقابل مصرف در جریان بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تحت نظارت خبر داد. رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و موادغذایی اداره‌کل دامپزشکی استان مرکزی، از شناسایی و معدوم‌سازی ۶۷ لاشه دام سبک غیرقابل مصرف در جریان بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تحت نظارت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا از مرکزی ، محمد رضایی در این خصوص گفت:  این تعداد لاشه در جریان بازرسی‌های بهداشتی از کشتارگاه‌ دام یکی از شهرستان‌های استان با تشخیص علائم مسمومیت شناسایی شد.

وی ادامه داد: این تعداد لاشه که غیرقابل مصرف انسانی تشخیص داده شد، بلافاصله پس از شناسایی، توقیف و بعد از صدور حکم قضایی، معدوم شد.

رضایی اضافه کرد: کارشناسان دامپزشکی در شهرستان‌ها و مراکز استان مرکزی به منظور حفظ سلامت جامعه همواره به صورت مداوم و دوره‌ای به بازرسی‌های بهداشتی از فرآورده‌های خام دامی از تولید تا عرضه این محصولات می‌پردازند و با مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای تولیدی و عرضه برخورد قانونی می‌شود.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره‌کل دامپزشکی استان خاطر نشان کرد: سامانه بر خط ۱۵۱۲ دامپزشکی استان آماده دریافت و رسیدگی به هرگونه گزارشات از سوی شهروندان است.

نظر شما