شناسهٔ خبر: 67654515 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

واکنش حماس به کشتار هولناک خان یونس - اکونیوز

اقتصاد ایران: جنبش مقاومت اسلامی حماس به جنایت هولناک امروز رژیم صهیونیستی در خان یونس واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، جنبش مقاومت اسلامی حماس به جنایت هولناک امروز رژیم صهیونیستی در خان یونس واکنش نشان داد.

حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: جنایت امروز در منطقه مواصی در خان یونس، ادامه نسل‌کشی دشمن نازی صهیونیستی علیه ملت فلسطین است و دولت آمریکا نیز مستقیماً در این جنایات شریک است.

در بیانیه حماس آمده است: قتل عام هولناک منطقه مواصی در خان یونس به دست نئونازی‌های صهیونیست که تشدید خطرناک جنایات و کشتارهای بی‌سابقه در تاریخ جنگ‌ها به شمار می‌رود، را شدیداً محکوم می‌کنیم.

حماس اعلام کرد: ارتش اشغالگر صهیونیستی این جنایت را در منطقه مواصی در غرب شهر خان یونس مرتکب شده که آن را منطقه‌ای امن اعلام کرده بود و از فلسطینی‌ها خواسته بود که به آنجا بروند اما جنگنده‌ها، توپخانه و پهپادهای ارتش اشغالگر به طور گسترده و مکرر چادرهای آوارگان فلسطینی را در این منطقه هدف قرار داده و صدها غیرنظامی بی‌دفاع شهید و مجروح شدند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که ادعاهای ارتش رژیم صهیونیستی پیرامون هدف قرار دادن رهبران فلسطینی ادعایی کذب و بی‌اساس است و این اولین بار نیست که دشمن چنین ادعایی می‌کند و بعداً کذب و دروغ بودن آن ثابت می‌شود و این ادعاهای بی اساس صرفاً با هدف سرپوش نهادن بر این جنایت هولناک و وحشیانه طرح می‌شود.

حماس بیان کرد: قتل عام منطقه مواصی در خان یونس که بیش از ۸۰ هزار آواره فلسطینی در آنجا ساکن هستند تأکیدی واضح و روشن از سوی دولت رژیم صهیونیستی بر ادامه نسل‌کشی ملت فلسطین از طریق هدف قرار دادن مکرر و سیستماتیک غیر نظامیان بی‌دفاع در چادرها و مراکز اسکان آوارگان و ساختمان‌های مسکونی و ارتکاب وحشیانه‌ترین جنایات در حق آنان بدون هرگونه توجه به درخواست‌ها برای توقف هدف قرار دادن غیر نظامیان و یا هرگونه اعتنایی به قوانین جنگی است.

این جنبش تاکید کرد: بی‌توجهی دشمن صهیونیستی به قوانین و معاهدات بین‌المللی و تجاوزات گسترده علیه غیرنظامیان بی دفاع در صورتی که حمایت‌ها و پشتیبانی‌های دولت آمریکا از صهیونیست‌های افراطی و ارتش تروریستی آنها از طریق ارائه حمایت‌های سیاسی و نظامی، سرپوش نهادن بر جنایات آن و ممانعت از هرگونه اقدام دیوان دادگستری بین‌المللی در قبال این جنایات نبود، ادامه نمی‌یافت و همین موجب شده که آمریکا نیز به طور کامل شریک جنایات این رژیم باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما