شناسهٔ خبر: 67654183 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

بانو مجتهده گل گیری:

خستگی ناپذیری شهید رئیسی عنایتی از سوی خداوند به وی بود

استاد جامعه الزهرا با بیان اینکه شهید رئیسی از انسان های تراز تاریخ انقلاب اسلامی است، خستگی ناپذیری را از ویژگی های امیرمؤمنان دانست که به «سیدابراهیم رئیسی» عنایت شده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بانو مجتهده گل گیری پیش از ظهر امروز در اختتامیه سلسله نشست های «ملت ابراهیم» که در دفتر فرهنگی آستان قدس رضوی در قم برگزار شد با اشاره به شهادت شهید سیدابراهیم رئیسی بیان داشت: پس از آن حادثه آیه 236 سوره بقره را دیدم که پیرامون فکر کردم؛ از این آیه موارد زیادی استخراج شده است و همه چیزهایی که باید در یک رئیس جمهور باشد را از این آیه فهمیدم.

وی در ادامه با بیان اینکه سال 50 وارد قم شده است بیان داشت: سال 57 که خبر پیروزی انقلاب را شنیدم و سر به سجده گذاشتم و باور نمی کردم که اسلام پیروز شده است. اسلام از سیاست جدا نیست و از همان زمانی که اسلام را یاد گرفتیم این مهم را متوجه شدیم.

این استاد جامعه الزهرا با اظهار تعجب از کسانی که قدر رئیس جمهور شهید را نمی دانند، تصریح کرد: لجبازی و خودفروختگی سبب می شود که انسان در برابر نعمت شکرگزاری نکند.

وی در پایان با خطاب قرار دادن دختر و همسر شهید رئیسی به همراهی با شهید رئیسی به این دو بانو تبریک گفت و معجزه خستگی ناپذیری را عنایتی از جانب خداوند به سیدابراهیم رئیسی دانست.

نظر شما