شناسهٔ خبر: 67654168 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

قیمت هر کیلوگرم گوسفند زنده ۳۵۰ هزار تومان

قیمت گوسفند زنده ۲۶۷ هزار و ۵۰۰ تومان است و هر کیلوگرم گوسفند زنده بین ۳۳۰ هزار تومان تا ۳۵۰ هزار تومان است.

صاحب‌خبر -
به گزارش سلام نو به نقل از تجارت نیوز، قیمت دام زنده امروز، شنبه، ۲۳ تیر ۱۴۰۳ تغییری نداشته و روند قیمتی روزهای گذشته را در پیش گرفته است. همچنان تهران رکورددار بالاترین قیمت است و چهارمحال و بختیاری کمترین نرخ را به خود اختصاص داده است.

طبق فهرست اعلام‌شده، قیمت گوسفند زنده در تهران به طور میانگین ۲۶۷ هزار و ۵۰۰ تومان است و هر کیلوگرم گوسفند زنده در سطح استان تهران بین ۳۳۰ هزار تومان تا ۳۵۰ هزار تومان نوسان دارد. گوساله زنده نیز در این استان با نرخ ۱۹۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

در استان اصفهان هر کیلو دام زنده بین ۲۸۰ هزار تا ۳۳۰ هزار تومان معامله می‌شود و در مقایسه با پایتخت قیمت معقول‌تری دارد و همچنین گوساله زنده در سطح این استان به طور میانگین با نرخ ۲۲۴ هزار تومان تهیه می‌شود.

میانگین قیمت گوسفند زنده در استان خراسان‌رضوی، رقم ۲۵۵ هزار تومان را نشان می‌دهد، این کالای پروتئینی با نرخ ۳۲۰ هزار تا ۳۲۵ هزار تومان در بازار خریدوفروش می‌شود. همچنین گوساله زنده به ازای هر کیلوگرم قیمتی بین ۱۹۰ هزار تومان تا ۲۵۵ هزار تومان به خود اختصاص داده است.

فارس‌نشینان هر کیلو گوسفند زنده را بین ۲۹۵ هزار تا ۳۱۰ هزار تومان خریداری می‌کنند و در این ناحیه گوساله زنده ارزانترین نرخ را در مقایسه با استان‌های دیگر با رنج قیمتی ۱۸۰ تا ۱۹۰ هزار تومان دارد.

در استان همدان مردم به میزان مصرف خود گوسفند زنده را با قیمت ۲۸۰ هزار تا ۳۱۵ هزار تومان تهیه می‌کنند.

در استان مرکزی نیز گوسفند زنده با قیمت ۳۰۵ هزار تا ۳۱۵ هزار تومان در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد و نرخ دام سبک از ۱۸۵ هزار تومان تا ۱۹۵ هزار تومان متغیر است.

ارزان‌ترین نرخ گوسفند زنده را همچنان استان چهارمحال‌وبختیاری با قیمت ۲۶۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان از آن خود کرده است و در این استان هر کیلو گوساله زنده با نرخ قیمتی بین ۱۸۵ هزار تومان تا ۱۹۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

نظر شما