شناسهٔ خبر: 67653133 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار ممسنی:

اجرای قانون عفاف و حجاب تکلیف همه دستگاه‌ها است

ممسنی - فرماندار ممسنی گفت: نهادینه کردن موضوع عفاف و حجاب به عنوان دستاورد ارزشمند انقلاب اسلامی در جامعه وظیفه همه ما و اجرای قانون عفاف و حجاب تکلیف همه دستگاه‌ها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم انصاری پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان ممسنی که به ریاست وی و با حضور حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین الهی، سرهنگ محمد زمان زارعی فرمانده سپاه ممسنی، معاون نیروی انتظامی ممسنی و سایر اعضای کارگروه حجاب و عفاف از دیگر ادارات شهرستان در فرمانداری ممسنی برگزار شد گفت: اجرای قانون عفاف و حجاب وظیفه همه دستگاه‌ها و ادارات است.

فرماندار ممسنی در این جلسه عفاف و حجاب را از مؤلفه‌های مهم جامعه اسلامی برشمرد و گفت: دشمنان نظام با هدف قرار دادن جوانان و نوجوانان در تلاش هستند از برخی موضوعات همچون امر به معروف و نهی از منکر و عفاف و حجاب به نفع خود بهره گیرند، لذا باید با تولید محتوای مناسب و فرهنگ‌سازی لازم بر اساس قرآن و احادیث و روایت معصومین، توطئه و دسیسه آنان را خنثی کرد.

انصاری با تاکید بر اینکه رعایت اجرای قانون عفاف و حجاب وظیفه همه دستگاه‌ها و ادارات است بیان کرد: با توجه به ابلاغیه وزارت کشور کلیه کارکنان باید از ارائه خدمات به افراد بی‌حجاب و بد حجاب خودداری کرده و رؤسای ادارات ضمن برگزاری جلسات مشابه توجه ویژه‌ای به این امر داشته و بر اساس دستورالعمل ابلاغی عمل کنند.

وی ضمن تاکید بر ضرورت اجرای دقیق و سریع طرح عفاف و حجاب گفت: موضوع عفاف و حجاب از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که برای نهادینه کردن آن در جامعه نقش و جایگاه خانواده و آموزش و پرورش بسیار حائز اهمیت است.

نظر شما