شناسهٔ خبر: 67652786 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

خاطرات کاغذی

ببینید | رویای شیرین

دنیایی رویایی که با رفتن بچه‌ها در دل جنگل سالیوان شکل می‌گرفت. این جنگل فقط میزبان کودکانی می‌شد که آرزو‌های کوچک و بزرگی در دل داشتند.

صاحب‌خبر -
تعداد بازدید : 0
<div id="video-display-embed-code_1227494" ><script type="text/JavaScript" src="https://jamejamonline.ir/fa/news/play/embed/1464781/1227494?width=400&height=300"></script></div>

بچه‌ها به امید این‌که به آرزوی‌شان برسند، شب هنگام بعد از رفتن به رختخواب گرم و نرم‌شان، وقتی در حال فکر کردن به آرزو‌های شیرین‌شان به خواب می‌رفتند، لحظه‌ای بعد در عالم رویا، در جنگل سالیوان چشم باز می‌کردند، سپس با عبور از مسیری که به کلبه عموجنگلبان ریش قرمز منتهی می‌شد، خود را مهمان او می‌کردند. جنگلبان مهربان که پیشاپیش از آمدن مهمان تازه و آرزویش باخبر بود از کودک استقبال کرده و برای تحقق رویایش، او را به سمت در یک وجبی که پای دیوار خانه‌اش بود، هدایت می‌کرد. این در به روی دنیایی جادویی باز می‌شد. جایی که قرار بود به کمک حیواناتی مهربان آرزوی بچه‌ها تحقق پیدا کند. کودکان پیش از این‌که از در عبور کنند با جادوی جنگلبان، قد و قواره بندانگشتی پیدا می‌کردند و... یک خفاش بدجنسی هم بود که برای همه مزاحمت ایجاد می‌کرد و شخصیت منفی جنگل بود.

«رؤیای شیرین» (با عنوان اصلی: Sylvanian Families) به معنای «خانواده سیلوانی‌ها»، محصول ۱۹۸۷ ژاپن که براساس اسباب‌بازی‌های شخصیت‌های خانواده Sylvanian توسط کمپانی معتبر تولید اسباب‌بازی و وسایل سرگرمی ژاپنی Epoch ساخته شد.

نظر شما