شناسهٔ خبر: 67652737 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

پیگیری برای توسعه صنعت در لرستان - اکونیوز

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - استاندار لرستان از پیگیری برای توسعه صنعت در بروجرد و سایر شهرستان‌های این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت صبح امروز شنبه در حاشیه دیدار با مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، اظهار داشت: یکی از ظرفیت مهم لرستان بخش صنعت آن است.

وی با بیان اینکه بخشی از واحدهای صنعتی لرستان فعال و بخشی دیگر غیرفعال هستند، تأکید کرد: نیاز داریم صنعت لرستان توسعه یابد و در این راستا باید زیرساخت‌های آن نیز توسعه پیدا کند.

استاندار لرستان با اشاره به موضوعات و توافقات صورت‌گرفته در دیدار با معاون وزیر صمت، بیان کرد: مدیرعامل صنایع کوچک و شرکت‌های صنعتی کشور قول‌های خوبی به ما دادند و البته ما نیز در ایجاد شهرک‌های صنعتی باید مشارکت کنیم.

شفقت با بیان اینکه سازمان صنایع کوچک زیرساخت‌ها را در استان فراهم می‌کنند، گفت: امیدواریم بر اساس توافقی که کردیم در بروجرد و سایر شهرستان‌های استان بتوانیم فضایی را برای توسعه صنعت ایجاد کنیم.

وی اضافه کرد: واحدهایی در لرستان وجود دارند که می‌تواند شهرک‌های خصوصی را توسعه دهند و این ظرفیت بسیار خوبی برای لرستان محسوب می‌شود.

استاندار لرستان، یادآور شد: یکی دو واحد لرستان را معرفی کرده‌ایم که با کمک معاون وزیر صمت بتوانیم شهرک خصوصی در آنها ایجاد کنیم.

شفقت، اضافه کرد: کشاورزی و صنایع تبدیلی تکمیلی از موقعیت‌های اساسی لرستان است و باتوجه‌به توسعه زنجیره ارزش در استان در این حوزه، سازمان صنایع کوچک می‌تواند در تجاری‌سازی محصولات کشاورزی و توسعه صنایع تبدیلی به ما کمک کند.

نظر شما