شناسهٔ خبر: 67652522 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

لینه‌کر:

ساوت‌گیت حتی با قهرمانی یورو هم از انگلیس می‌رود

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: تیم ملی انگلیس با پیروزی برابر تیم ملی هلند در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ موفق شد به دیدار پایانی این تورنمنت راه پیدا کند و یکشنبه شب باید در بازی فینال این مسابقات روبروی تیم ملی اسپانیا قرار بگیرد تا برنده این دیدار به عنوان قهرمان یورو مشخص شود. 
عملکرد نه چندان خوب شاگردان گرت ساوت‌گیت در مرحله گروهی و حتی مرحله حذفی این مسابقات باعث شد که انتقادهای بسیاری از سوی کارشناسان و رسانه‌ها و هواداران این تیم از بازیکنان و خصوصاً کادر فنی مطرح شود و بسیاری حتی خواهان اخراج این مربی در اوایل یورو بودند.
هنوز هم شایعات بسیاری درباره احتمال قطع همکاری یا ادامه حضور این مربی انگلیسی روی نیمکت تیم ملی کشورش پس از پایان یورو به گوش می‌رسد. لینه‌کر در این باره به سان گفت: «من فکر می‌کنم ساوت‌گیت چه در صورت قهرمانی و چه در صورت شکست از این تیم جدا خواهد شد.
در اوایل یورو به خوبی می‌توانستید ببینید که او دیگر خودش نیست و شرایط سختی را تجربه می‌کند. فکر می‌کنم که او به احتمال زیاد به این وضعیت پایان خواهد داد. اگر دوباره قهرمان نشود، ناامیدی بیشتر از حد تحمل او خواهد بود. اما اگر قهرمان شویم، درخشان‌ترین شرایط برای جدایی است. همه تا ابد او را دوست خواهند داشت. او هماهنگی بسیاری را در این تیم ایجاد کرد و احترام را به فوتبال انگلیس برگرداند. دوست دارم که به خاطر او هم شده قهرمان شویم.»
 

نظر شما