شناسهٔ خبر: 67656064 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پاسخ استقلال به ادعای حردانی؛ «پیشنهاد تسویه حساب و تمدید دادیم، نپذیرفت»

تهران- ایرنا- باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای ادعای مدافع راست فصل گذشته این تیم مبنی بر عدم تلاش آبی‌ها برای تمدید قرارداد با وی را رد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر شنبه ایرنا، صالح حردانی یکی از بازیکنانی است که جواد نکونام، سرمربی استقلال اعتقاد ویژه‌ای به او دارد. این بازیکن فصل گذشته بازیکن مورد اعتماد نکونام بود و توانست با قرار گرفتن در ترکیب ثابت استقلال به پیراهن تیم ملی نیز برسد.

حردانی امروز با انتشار یک استوری در صفحه شخصی‌اش مدعی شد که او تنها خواستار دریافت مطالباتش از فصول قبل بوده و مشکلی هم برای تمدید قرارداد با استقلال ندارد اما هیچ تلاشی از سوی استقلال مشاهده نکرده است.

باشگاه استقلال در واکنش به این ادعا در بیانیه‌ای نوشت:

در روزهای اخیر شایعات و اخبار نادرست زیادی در خصوص برخی از بازیکنان حاضر در لیست تمدید تیم فوتبال استقلال مطرح شده است.

یکی از این اسامی، صالح حردانی مدافع هافبک تیم فوتبال استقلال است. صالح حردانی از اولین بازیکنانی بود که با او برای تمدید قرارداد مذاکرات انجام شد و باشگاه استقلال رقم قابل توجهی (با افزایش بیش از صد درصد نسبت به قرارداد فصل پیش) را به ایشان برای تمدید پیشنهاد داد و قرار شد دقایقی قبل از امضای قرارداد جدید کلیه مطالبات نامبرده به حساب ایشان واریز و متعاقبا قرارداد امضا شود که متاسفانه نهایتا حردانی پیشنهاد استقلال را نپذیرفت.

حال در صورتی که صالح حردانی با رقم پیشنهادی باشگاه استقلال موافق است، باشگاه استقلال آماده پرداخت کلیه مطالبات نامبرده همزمان با انعقاد قرارداد در سریع‌ترین زمان ممکن است.

نظر شما