شناسهٔ خبر: 67652291 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

پشت پرده به درازا کشیدن تمدید قرارداد گولسیانی با پرسپولیس

گئورگی گولسیانی در مورد مطالبات قبلی خود حساسیت ویژه ای نشان می دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، اخباری از ساختمان باشگاه پرسپولیس به گوش می رسید که مصدومیت کهنه گیورگی گولسیانی و نیاز او به سفر هر چند هفته یک بار به کشورش برای تزریق نوعی آمپول باعث شده بود تا این بازیکن گرجستانی در لیست تمدیدی های باشگاه قرار نگیرد، اما درخشش این بازیکن در رقبات های یورو ۲۰۲۴ به همراه گرجستان و به ویژه بازی خوبی که مقابل تیم ملی پرتقال انجام داد به خودی خود باشگاه را مجاب کرد تا پس از حذف تیم ملی گرجستان با این مدافع برای ادامه همکاری وارد مذاکره شود.

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در چند مقطع و در جریان برگزاری این مسابقات با گولسیانی گفت و گو کرد و قرار شد پس از پایان مسابقات گرجستان دو طرف برای مذاکره صحبت کنند. درنهایت نیز باشگاه با این بازیکن ارتباط گرفت و مذاکرات شروع شد. در ادامه گئورگی شرط اول خود برای تمدید را دریافت مطالباتش و در ادامه روشن شدن وضعیت مالیاتی اش عنوان کرد. باشگاه پرسپولیس نیز به این بازیکن پاسخ داد مطالبات او را مثل بقیه بازیکنان آماده کرده و به محض ورود به ایران طلب او پرداخت می شود و در مورد مالیات نیز به گیورگی توضیح داد که طبق قوانین مالیاتی کشور، مالیات سال گذشته و امسال در پایان سال مشخص می شود و به این زودی نمی توان تکلیف شرایط مالیاتی او را مشخص کرد.

در این میان تنها موضوعی که باعث شده تا گولسیانی هنوز با باشگاه پرسپولیس تمدید نکند، اختلاف حساب چند هزار دلاری است که باز هم باشگاه پرسپولیس به او اعلام کرده به ایران بیاید تا رو در رو به این موضوع رسیدگی شود اما گئورگی هنوز اقدامی برای حضور در ایران انجام نداده است. به همین دلیل باشگاه از گولسیانی خواسته با توجه به آغاز تمرینات پیش فصل که از امروز استارت می خورد، زودتر تصمیم گرفته و جواب نهایی خود را برای تمدید قرارداد اعلام کند.

حال باید دید گیورگی گولسیانی طی چند روز آینده وارد ایران خواهد شد یا همچنان برای بازگشت به ایران تردید دارد و در این صورت باید دید واکنش باشگاه پرسپولیس برای جایگزینی احتمالی گئورگی چه خواهد بود. آن هم در حالی که پرسپولیس علی نعمتی را نیز از دست داده است.

گفتنی است طی چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر پیشنهاد تراکتور به این بازیکن مطرح شد که البته صحت ندارد و خود گولسیانی در گفتگو با هواداران پرسپولیس آن را تکذیب کرده است.

نظر شما