شناسهٔ خبر: 67651579 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

بررسی چالش‌های برگزاری مسابقات در ورزشگاه آزادی - اکونیوز

اقتصاد ایران: چالش‌های برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه آزادی مورد بررسی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بررسی چالش‌های برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه آزادی با حضور مهدی محمد نبی، علی تارقلی‌زاده، مهدی خراطی، مصطفی فراهانی، محمد قاسمی، علی دهقانی، سعید ابوالفتحی، معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و تجهیز و مهدی، نصیبی سرپرست مجموعه ورزشگاه آزادی در فدراسیون فوتبال برگزار شد.

در این جلسه، نکات مرتبط با جایگاه خبرنگاران، پاویون، جایگاه VIP، مسائل مربوط به کمک داور ویدیویی، اسکوربرد و سیستم صوت و نور بررسی شد.

همچنین دغدغه‌های تیم ملی در مسائل مرتبط با میزبانی مسابقات و حساسیت موجود درباره میزبانی باشگاه‌های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا با مدیران شرکت تجهیز و آزادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این نشست، مدیران ورزشگاه آزادی و شرکت توسعه و تجهیز گزارشی از نحوه بازسازی و چالش‌های پیش رو در زمینه بازسازی ورزشگاه ارائه کردند.

قرار شد تا روز یکشنبه 24 تیر ماه جلسه‌ای با حضور مدیران فدراسیون، شرکت تجهیز و توسعه، ورزشگاه آزادی و پیمانکار فعال در ورزشگاه آزادی تشکیل شود و وضعیت میزبانی این ورزشگاه با حضور تمامی افراد بررسی نهایی شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما