شناسهٔ خبر: 67650883 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دمای هوا در ایلام کاهش می‌یابد

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی ایلام گفت: دمای هوا در استان از فردا کاهش خواهد یافت.               کارشناس پیش‌بینی هواشناسی ایلام گفت: دمای هوا در استان از فردا کاهش خواهد یافت.              

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام؛ ساسان رستمی اظهار داشت: موج گرما از امروز آسمان استان ایلام را ترک می‌کند و طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته جاری دمای هوا بین سه تا پنج درجه سانتیگراد نسبت به دیروز کاهش می‌یابد.وی افزود: با فروکش کردن موج گرما، هوای استان تا پایان هفته جاری دمای نرمال و معمول فصل تابستان خواهد بود. رستمی یادآور شد: وزش باد نسبتا شدید تا روز دوشنبه از دیگر پدیده‌های جوی استان است. وی ادامه داد: با توجه به وزش باد در منطقه برای فردا و دوشنبه احتمال نفوذ گرد و غبار از سمت عراق و کاهش افت کیفی هوا برای نوار مرزی استان وجود دارد.

گفتنی است دمای هوای استان از روز چهارشنبه هفته گذشته افزایش یافت و از پنجشنبه تا امروز موج گرما در استان استقرار داشت. دمای هوای نواحی گرمسیر استان در مدت زمان فعالیت این جبهه گرم به ۵۰ تا ۵۱ درجه سانتیگراد و در مناطق سردسیر و معتدل هم به ۴۰ تا ۴۱ درجه سانتیگراد رسید. همچنین موج گرمای هوا موجب کاهش ساعت فعالیت ادارات استان شد

نظر شما