شناسهٔ خبر: 67650543 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مشارکت بالای مردم در انتخابات نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد

فرماندار ملارد گفت: مردم عزیز با مشارکت ۵۰ درصدی در انتخابات نشان دادند همواره پشت نظام و رهبری هستند. فرماندار ملارد گفت: مردم عزیز با مشارکت ۵۰ درصدی در انتخابات نشان دادند همواره پشت نظام و رهبری هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ امین اسدی در جلسه شورای معاونین با بیان اینکه مردم با حضور پرشور در انتخابات به دشمنان نشان دادند ملتی آگاه و با بصیرت هستند، اظهارداشت: مردم به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با حضور آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری طی دو مرحله به نظام و انقلاب اسلامی رای آری دادند.

وی ادامه داد: مردم شریف شهرستان ملارد در این انتخابات به صورت حماسی پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شدند و خداوند متعال را شاکریم که با همراهی همه دستگاه ها و نهادها این انتخابات به بهترین شکل، سالم و بدون حاشیه برگزار شد

اسدی در بخشی دیگر از سخنان خود تسریع در تکمیل پروژه های در حال احداث را خواستار شد و افزود: تحقق وعده ها و تکمیل پروژه ها،گامی مهم برای امیدآفرینی در جامعه است.

فرماندار ملارد بر پیگیری مصوبات تا حصول نتیجه تاکید کرد و  ادامه داد: پیگیری مصوبات جلسات مهمتر از تصمیماتی است که در خلال جلسات صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه، در پیگیری امورات و نظارت ها قانون معیار و ملاک کارکنان فرمانداری باشد، تاکید داشت: فرمانداری به عنوان عالیترین دستگاه نظارتی در شهرستان وظیفه دارد نسبت به حفظ بیت المال و هزینه هایی که در دستگاه ها می شود حساس باشد.

در ادامه جلسه شورای معاونین فرمانداری شهرستان ملارد، گزارشی از اقدامات اخیر و اهداف پیش روی هر کدام از معاونت ها و واحدهای فرمانداری به صورت جداگانه توسط هر کدام یک از اعضاء بیان گردید.

 

انتهای پیام/

نظر شما