شناسهٔ خبر: 67648690 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

کشف تکه‌های جسد مرد جوان در کیسه زباله

کارگران شهرداری حین کار و انتقال زباله‌ها به داخل کامیون حمل زباله متوجه تکه‌های جسد یک انسان شدند که درون کیسه‌های مشکی بسته‌بندی و در سطل انداخته شده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حدود ساعت ۱۳ بعدازظهر روز گذشته کارگران شهرداری مشهد در حالی که گاری زباله را درون کامیون تخلیه می‌کردند، ناگهان پای انسانی را دیدند که از داخل یکی از پلاستیک‌های مشکی زباله بیرون زده بود. یکی از کارگران وحشتزده و هراسان کیسه پلاستیک را گشود و با صحنه دلخراشی روبه‌رو شد. برخی دیگر از اعضای قطعه‌قطعه‌شده یک انسان درون پلاستیک‌های مشکی وجود داشت. بنابراین آنها بلافاصله به نیروهای انتظامی اطلاع دادند.

بیشتر بخوانید:

قتل عجیب پدر به دلیل پاسخ منفی به خواستگار

خودروهای پلیس آژیرکشان وارد شهرک مهرگان شدند و عوامل انتظامی با حفظ صحنه کشف جسد، ماجرا را برای قاضی ویژه قتل عمد تشریح کردند. طولی نکشیدکه قاضی محمود عارفی‌راد به همراه گروهی از کارآگاهان ورزیده پلیس آگاهی در خیابان مهرالرضا (ع) ۳۰ حضور یافت و به تحقیق در این باره پرداخت.

با توجه به اینکه احتمال می‌رفت برخی از اعضای مثله‌شده جسد درون زباله‌های کامیون تخلیه شده باشد و به خاطر رعایت نکات ایمنی، کامیون حمل زباله به داخل کلانتری شهرک مهرگان انتقال یافت و مورد واکاوی دقیق قرار گرفت.

بقایای جسد که مربوط به مرد جوانی بود، در کنار یکدیگر گذاشته شدند و اینگونه بررسی‌های تخصصی برای رازگشایی از این جنایت هولناک آغاز شد.

جسد مربوط به جوانی حدود ۲۰ ساله تا ۳۵ ساله بود که با شیئی تیز و برنده قطعه‌قطعه شده و داخل کیسه‌های پلاستیکی قرار گرفته بود.

تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت وحشتناک در حالی با دستورات محرمانه قاضی عارفی‌راد آغاز شد که گروهی از افسران کارآزموده دایره قتل عمد آگاهی به سرپرستی سروان آرمین منفرد (افسرپرونده) دامنه رصدهای اطلاعاتی را به فرضیه‌های گوناگونی گره زده‌اند.

در همین حال، سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس پلیس آگاهی مشهد) از شهروندان خواست چنانچه اطلاعاتی در این باره دارند با شماره تلفن‌های۱۱۰، ۲۱۸۲۵۲۹۰،۲۱۸۲۵۲۶۷ یا تلفن ۰۹۰۵۷۱۳۲۰۶۲ تماس بگیرند.

منبع: خراسان

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما