شناسهٔ خبر: 67648643 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیام تسلیت امام جمعه اراک در پی رحلت آیت‌الله نکونام

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله شیخ علی نکونام گلپایگانی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در این پیام که نسخه‌ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: ارتحال عالم ربانی و خدمتگزار به مکتب اهل البیت (ع) مرحوم آیت االله آقای حاج شیخ علی نکونام گلپایگانی «رض» که از علمای خدمتگزار و متعهد و وفادار نسبت به امام، رهبر عزیز و آرمانهای متعالی اسلامی و منشأ خیر و برکت بودند و از اعضای محترم جامعه مدرسین و اساتید و فضلای محترم حوزه علمیه مقدسه قم بودند موجب غم و اندوه فراوان شد.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب ضمن تسلیت به مقام معظّم رهبری «مدظله العالی»، حوزه مقدّسه علمیه قم، دوستان، شاگردان و ارادتمندان به آن بزرگوار و بیت مکرم مرحوم آیت الله لعظمی گلپایگانی (رض) و بیت شریف آن مرحوم از خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و اجر و حسن توفیق و برای رهبر عزیز و مراجع عالیقدر سلامت و عافیت و برای اسلام و جبهه مقاومت پیروزی و سربلندی مسئلت می‌نمایم.

خداوند متعال به همه ما توفیق خدمت و حسن عاقبت کرامت فرماید و در جوار صاحب این ایام نورانی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اصحاب و انصارش توفیق حضور کرامت فرماید.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله علی نکونام گلپایگانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم روز پنجشنبه ۲۱ تیر ماه به دیار باقی شتافت.

نظر شما