شناسهٔ خبر: 67647440 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون وزیرراه و شهرسازی از تحویل ۳ هزار واحد مسکن مهر پردیس در هفته دولت خبر داد

پردیس- ایرنا- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران گفت: در هفته دولت ۳ هزار واحد مسکن مهر پردیس در فازهای ۱۱،۸،۵،۹ افتتاح وبه مالکان تحویل می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سعید غفوری روز شنبه در خصوص افتتاحات پیش رو مسکن مهر و طرح نهضت ملی به خبرنگاران گفت: با توجه به تزریق منابعی که ظرف روزهای آینده صورت خواهد گرفت ما برای اولین بار در شهریور ماه امسال حداقل ۵۴۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن و۳ هزارواحد دیگر از باقیمانده پروژه‌های مسکن مهر را افتتاح و تحویل مالکان خواهیم داد.

معاون وزیرراه و شهرسازی : ۳ هزار واحد مسکن مهر پردیس درهفته دولت تحویل مالکان می شود

وی با اشاره به منابع مالی ویژه درآستانه تزریق منابع ویژه مالی از محل صندوق ملی مسکن ملی به پروژه‌های مسکن مهر و نهضت ملی پردیس توضیح داد: در تداوم تزریق مالی به پیمانکارآماده‌ساز فاز ۱۱، اوایل هفته آینده به کلیه انبوه‌سازان و پیمانکاران فازهای ۵، ۸، ۹ و ۱۱ مسکن مهر که مطالبات تایید شده در سیستم مالی شرکت عمران پردیس داشته باشند، از محل صندوق ملی مسکن تزریق مالی صورت خواهد گرفت.

معاون وزیر راه وشهر سازی گفت: پروژه‌های آماده‌سازی در فاز ۱۱ یکی از مهم‌ترین عملیات‌های باقیمانده در بحث مسکن مهر پردیس است که برای پیشرفت پروژه، مبالغی به حساب پیمانکار آماده‌ساز این فاز واریز شد.

غفوری افزود: با توجه به اهمیت آماده‌سازی‌ها، تامین قیر یارانه‌ای برای پیمانکاران در دستور کار قرار گرفت که با صدور حواله‌های قیر برای فازهای مسکن مهر و همچنین سطح شهر پردیس، شاهد جهشی در آماده‌سازی‌های باقیمانده خواهیم بود.

وی ازافتتاح رسمی تصفیه خانه فاضلاب شماره ۲ در شهرستان پردیس در پاییز امسال خبرداد و اظهار داشت: راهکارها و برنامه‌ریزی‌های لازم در طی بازدید ها صورت گرفت تا در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: منابع مالی پروژه تصفیه‌خانه به صورت تهاتری است که مشکلی بابت آن نداریم و در پاییز امسال، افتتاح رسمی این پروژه را خواهیم داشت تا مشکل فاضلاب در پردیس به صورت دائمی حل بشود.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما