شناسهٔ خبر: 67647380 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

امدادرسانی هلال احمر به ۴۵۰ خودرو گرفتار در سیل چناران

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر خراسان رضوی با اشاره به وقوع سیل در شهرستان چناران، از امدادرسانی به ۴۵۰ خودرو گرفتار در سیلاب خبر داد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر- خراسان رضوی؛ سیدعلی منیری، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی گفت: با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی، امدادگران و نجات‌گران جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی از روز جمعه (۲۲ تیرماه) امدادگران در محل حادثه حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به اعزام تیم کوهستان جمعیت هلال‌احمر سبزوار به ارتفاعات آتشکده آذر برزین مهر روستای فشتنق شهرستان در پی مفقودی یک نفر ادامه داد: همچنین در محل سد دولت آباد، در شهرستان چناران گزارش گرفتاری ۴۵۰ خودروی سواری در سیلاب دریافت شد که تیم‌های امدادی هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی اظهار کرد: همچنین چند طبیعت گرد در ارتفاعات دره شمخال شهرستان درگز در پی بارندگی شدید مفقود شدند که تیم امداد ونجات کوهستان درگز به منطقه اعزام شده است.

به گفته وی، در پایگاه‌های امداد ونجات و مراکز عملیاتی ضمن آمادگی، پیش بینی بسته‌های غذایی و اقلام ضروری صورت گرفته است و امدادگران در حالت آماده قرار دارند.

منیری بیان کرد: با توجه به صدور هشدار نارنجی از سوی اداره کل هواشناسی استان خراسان رضوی به مسافران توصیه می‌شود از تردد غیر ضرور در جاده‌ها پرهیز کنند؛ همچنین به احتمال وقوع صاعقه و رعد وبرق کوهنوردان از صعود به ارتفاعات در طی این مدت خودداری کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به احتمال سیلاب و حرکت روان آب از رفتن به حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و مناطق ییلاقی و گردشگری جدا خودداری شود.

انتهای پیام/

نظر شما