شناسهٔ خبر: 67646643 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

ماجدی: برای استعدادیابی در فوتبال تهران درنگ نمی‌کنیم

رئیس هیئت فوتبال استان تهران گفت: استعدادیابی فوتبال در سطح استان تهران ظرفیت‌های بسیاری دارد و باید بی‌درنگ این مسیر ادامه پیدا کند تا بازیکنان مستعد و توانمند کشف شوند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - سیدمیرشاد ماجدی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری تورنمنت‌های استعدادیابی در سطح استان تهران اظهار داشت: ابتدا باید از عوامل برگزاری، مربیان، مسئولان، شرکت‌کنندگان و خانواده‌های بازیکنان فوتبال و فوتسال دختر و پسر استان تهران تقدیر و تشکر کنم.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران افزود: اقدامات گسترده‌ای در روز‌های اخیر در راستای استعدادیابی بازیکنان زیر ۱۲ سال انجام شد و امیدوارم برگزاری تورنمنت‌های اخیر به کشف استعداد‌های تازه در سطح استان تهران یاری برساند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همواره معتقدم استعدادیابی در سطح استان تهران ظرفیت بسیاری دارد و باید بی‌درنگ ادامه پیدا کند تا از میان بازیکنانی که در این تورنمنت‌ها مورد آزمون قرار می‌گیرند، بازیکنان مستعد کشف شوند. با تمام ظرفیت‌های موجود در هیئت فوتبال استان تهران این مسیر را ادامه خواهیم داد و به دنبال استعدادهای بیش‌تری هستیم.

به نقل از روابط عمومی هیئت فوتبال استان تهران، مسابقات متعدد استعدادیابی طی روز‌های اخیر به صورت گسترده و مستمر در حوزه‌های فوتبال استان تهران برگزار شد. این مسابقات در دو رشته فوتبال و فوتسال برای بازیکنان دختر و پسر رده سنی زیر ۱۲ سال استان تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما