شناسهٔ خبر: 67648391 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

ماجدی: استعدادیابی در تهران باید ادامه داشته باشد - اکونیوز

اقتصاد ایران: رئیس هیئت فوتبال تهران تأکید کرد، کار استعدادیابی در پایتخت ظرفیت بسیاری دارد و باید بی‌درنگ ادامه پیدا کند.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌پایگاه اطلاع‌رسانی هیئت فوتبال استان تهران، در روزهای اخیر تورنمنت‌های متعدد استعدادیابی در حوزه‌های فوتبال استان تهران به شکلی گسترده و مستمر برگزار شد. این تورنمنت‌ها اختصاص داشت به بازیکنان دختر و پسر زیر 12 استان تهران در دو رشته فوتبال و فوتسال. 

 

سیدمیرشاد ماجدی رئیس هیئت فوتبال استان تهران با ابراز خرسندی از برگزاری مستمر تورنمنت‌های استعدادیابی در سطح استان تهران گفت: ابتدا باید از عوامل برگزاری، مربیان، مسئولان، شرکت‌کنندگان و خانواده‌های بازیکنان فوتبال و فوتسال دختر و پسر استان تهران تقدیر و تشکر کنم. اقدامات گسترده‌ای در روزهای اخیر در راستای استعدادیابی بازیکنان زیر 12 سال انجام شد و امیدوارم برگزاری تورنمنت‌های اخیر به کشف استعدادهای تازه در سطح استان تهران یاری رساند. همواره معتقدم کار استعدادیابی در سطح استان تهران که ظرفیت بسیاری دارد، باید بی‌درنگ ادامه پیدا کند تا از میان بازیکنانی که در این تورنمنت‌های مورد آزمون قرار می‌گیرند، بازیکنان مستعد کشف شوند.

وی در پایان تصریح کرد: با تمام ظرفیت‌های موجود در هیئت فوتبال استان تهران این مسیر را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما