شناسهٔ خبر: 67645505 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پیش‌بینی رونی: نوبت پایان طلسم ۵۸ ساله است

وین رونی معتقد است که تیم ملی انگلیس قهرمان یورو ۲۰۲۴ خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس با پیروزی برابر تیم ملی هلند در دیدار نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ توانست مجوز حضور در بازی فینال را به دست آورد و روز یکشنبه باید در دیداری حساس تماشایی روبروی تیم ملی اسپانیا به میدان برود تا تکلیف قهرمان این مسابقات مشخص شود.

شاگردان گرت ساوت‌گیت در یورو ۲۰۲۰ هم موفق شده بودند به دیدار فینال راه پیدا کنند اما با قبول شکست برابر تیم ملی ایتالیا بار دیگر از رسیدن به جام قهرمانی دور ماندند و امیدوار هستند که بتوانند این طلسم ۵۸ ساله را در دیداری که مقابل اسپانیا دارند بشکنند و جام را با خود به خانه ببرند. 

2047088

رونی در گفتگو با Olive Press در این باره اظهار داشت: «فکر می‌کنم که تیم ملی انگلیس با نتیجه ۱-۲ برنده خواهد شد. ما در بازی قبلی برابر تیم ملی هلند خیلی خوب بازی کردیم و شایستگی این را داشتیم که در آن دیدار پیروز باشیم. بازی برابر اسپانیا بسیار هیجان انگیز است و استعدادهای جوان بسیاری در زمین حضور خواهند داشت. اطمینان دارم که شاهد بازی خوب و نزدیکی هستیم اما احتمالا انگلیس برنده خواهد شد.

فکر می‌کنم ساوت‌گیت ترکیبی مشابه همان ترکیب بازی برابر هلند را به میدان خواهد فرستاد اما شاید لوک شاو هم به این ترکیب اضافه شود و بقیه ترکیب به همان شکل بماند. بنابراین باید دید که این مربی در این باره چه تصمیمی خواهد گرفت.»

نظر شما