شناسهٔ خبر: 67645157 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه زیراب:

ایسنا نقش مهمی در معرفی کاندیداها به مردم داشت

حسین سمیعی

امام جمعه زیراب عملکرد رسانه‌ها در ایام تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و برگزاری انتخابات را مناسب ارزیابی کرد و گفت: رسانه‌های شهرستان سوادکوه از جمله خبرگزاری ایسنا با برگزاری میزگردها و ایجاد فضای مناسب، نقش مهمی در شناخت شهروندان از کاندیداها داشتند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام رضایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: حضور در بیشتر شعبه‌های اخذ رای و پوشش همه جانبه اخبار انتخابات از دیگر فعالیت‌هایی بود که خبرنگار ایسنا در خصوص انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در سطح شهرستان انجام داد.

فرماندار سوادکوه نیز با اشاره به حادثه سیل ویرانگر این شهرستان و برگزاری انتخابات گفت: پوشش خبری وضعیت اهالی روستاها و مناطق سیل زده و همچنین انتخابات ریاست جمهوری توسط رسانه‌های مختلف شهرستان به‌خوبی انجام شد و خبرگزاری ایسنا یکی از رسانه‌های فعال و پیشگام در همه اتفاقات این ایام بود.

رمضان غلامی افزود: میزگردها و مصاحبه‌های انتخاباتی، حضور فعال در فضای مجازی و پیگیری و رصد میدانی (حضور در فرمانداری)  نتیجه انتخابات تا آخرین ساعات شمارش رای توسط خبرگزاری ایسنا در سوادکوه، نشان‌دهنده تعهد رسانه‌ای و وظیفه شناسی این خبرگزاری است.

«علی سبحانی» رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در شهرستان سوادکوه با مثبت خواندن فعالیت رسانه‌ها در ایام انتخابات گفت: فعالان رسانه‌ای تلاش کردند تا شهروندان با برنامه‌ها و کاندیداها آشنا شوند.

وی افزود: برگزاری میزگرد با حضور روسای ستادهای انتخاباتی در دفتر خبرگزاری‌ شهرستان نکته مثبت فعالیت رسانه‌ای بود. همچنین حضور خبرنگاران و فعالان فضای مجازی باعث افزایش مشارکت و حضور شهروندان پای صندوق‌های رای بود.

سبحانی از رسانه‌ها خواست همچنان امانت‌دار و پیگیر مطالبات شهروندان باشند.

«روح الله قربانی» رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی، ایجاد اعتماد و بصیرت را از مهمترین اثرات فعالیت رسانه‌ها در ایام انتخابات دانست و گفت: خبرگزاری‌های رسمی مانند ایسنا در کنار فضای مجازی توانستند بصیرت و شناخت را در جامعه افزایش دهند و نتیجه آن انتخاباتی بدون تنش بود.

قربانی افزود: رسانه‌ها در انتخابات ریاست جمهوری فارغ از جانبداری‌های سلیقه‌ای، به مشروعیت و اعتلای نظام فکر کردند و سبب ساز مشارکت بالای مردم شدند.

رئیس ستاد سعید جلیلی در شهرستان سوادکوه اظهار کرد: تلاش‌های خبرگزاری ایسنا در آگاهی بخشی به شهروندان و پوشش خبری انتخابات قابل توجه و ارزنده بود.

انتهای پیام

نظر شما