شناسهٔ خبر: 67645064 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون سیاسی وزیر کشور: خدمتگزاری دولت سیزدهم تا آخرین روز ادامه دارد

سمنان – ایرنا - معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تلاش در مدت باقی‌مانده از دولت سیزدهم می‌تواند به زحمات صورت‌گرفته تاکنون قوت بخشد و نباید تا آخرین روز خدمتگزاری به مردم تعطیل شود.‌

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید تقی شاهچراغی روز شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری افزود: در دولت سیزدهم تلاش شد تا همه مدیران و مسئولان به تکلیف خود به نسبت های مختلف، عمل کنند.

وی بیان کرد: به برکت حضور ارزشمند رهبر معظم انقلاب و حضور در صحنه مردم، در ریل‌گذاری کلان نظام جمهوری اسلامی تغییری حاصل نمی‌شود.

ستاد انتخابات امانتدار رای مردم بود

معاون سیاسی وزیر کشور تاکید کرد: ما در ستاد انتخابات کشور و استان‌ها امانتدار رای مردم بودیم، هرکسی که مردم انتخاب کردند و با هر نگاه و گرایشی، باید همه تلاش کنند تا با قوت خدمتگزاری ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم اقدامات بسیار بزرگی انجام شد و نتیجه این اقدامات نیز رشد و توسعه کشور در ابعاد مختلف است، خاطرنشان کرد: دولت‌ها باید نقش مکمل دولت‌های قبل را ایفا کنند، اگر اقدام و کاری انجام نشده، باید انجام شود که دولت سیزدهم با حضور موثر در میدان، این امر را اجرایی کرد.

معاون سیاسی وزیر کشور: خدمتگزاری دولت سیزدهم تا آخرین روز ادامه دارد

شاهچراغی یادآور شد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور در شرایط خاصی شکل گرفت و در امنیت کامل و سالم برگزار شد. از سوی دشمنان نظام تلاش سنگینی شد تا در روند و اجرای انتخابات، اخلال ایجاد شود.

دسیسه‌های دشمن از زمین حادثه بالگرد تا انتخابات

وی تاکید کرد: در کشور از زمانی که حادثه بالگرد پیش آمد و حتی از گذشته برای انتخابات مجلس شورای اسلامی فشار سنگینی از سوی دشمنان برنامه‌ریزی شد، تا امنیت و سلامت انتخابات را زیر سوال ببرند.

وی با بیان اینکه با اقدامات جهادی و مدیریت و هم افزایی بین دستگاه های امنیتی، نظامی و انتظامی، دسیسه دشمنان خنثی شد، ادامه داد: استان سمنان در مرحله اول و دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در رده‌های برتر و بالا در بحث شروع به هنگام رای‌گیری قرار داشت.

معاون سیاسی وزیر کشور بیان کرد: جدایی مردم از حاکمیت و بی‌اعتمادی به جمهوری اسلامی، و تلاش برای تحریم، از جمله دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام در خلال برگزاری انتخابات گذشته بود، اما با اقدامات صورت گرفته این انتخابات در سلامت کامل و امنیت برگزار شد.

نظر شما