شناسهٔ خبر: 67644905 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

سرهنگ بهرام آبادی تشریح کرد؛

تمهیدات ویژه پلیس در ایام تاسوعا و عاشورا

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تمهیدات ویژه پلیس در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از حضور ۱۰۰ درصدی تیم‌های راهور در اطراف مراکز مذهبی خبر داد.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش گفت: پلیس راهور تهران بزرگ با توجه به حضور پرشور و گسترده عزاداران امام حسین (ع) در شب‌ها و گاهاً در طول روز در تکایا و مساجد و مراکز مذهبی، از قبل تمهیدات ترافیکی خاصی را به همین مناسبت برابر طرح‌های انتظامی - ترافیکی مناسبتی، پیش بینی کرده و تدابیر لازم را اندیشیده است و در همین خصوص خدمات خاص و ویژه ای را به عزاداران حسینی (ع) خواهد داشت.

وی افزود: همکاران بنده علاوه بر اینکه در مقابل این مراکز مذهبی، تکایا و حسینیه‌ها حضوری پر رنگ و فعال دارند، نسبت به انضباط بخشی ترددها نیز اقدام می‌کنند و همچنین در بحث چینش مناسب خودروها و نیز حاکم شدن نظم و انضباط و چینش مورب خودروها اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

سرهنگ بهرام آبادی بیان داشت: با توجه به حضور عزاداران با لباس مشکی در این مراسم، رانندگان حتماً توجه ویژه ای مخصوصاً در مواقع تاریکی هوا و شب‌ها به این قشر از کاربران ترافیکی داشته باشند تا برخوردی صورت نگیرد.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ افزود: پارک‌های مورب نیز در مراکز مذهبی، تکایا و.. که جمعیت بیشتری در آن حضور می‌یابند به صورت خاص و ویژه با هدایت تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ انجام می‌شود تا شاهد نظم بیشتری در معابر پیرامونی و خیابان‌ها در این ایام باشیم لذا از شهروندان تقاضا می‌شود با تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در معابر و خیابان‌های پیرامونی مراسم، همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: رانندگان از پارک خودروهای خود در محل‌هایی که پارک ممنوع است جدا خودداری نمایند چرا که همکاران بنده به هیچ عنوان اجازه پارک در این محل‌ها را به رانندگان نمی‌دهند.
سرهنگ بهرام آبادی افزود: همیشه و مخصوصاً در این ایام موتورسواران به هیچ وجه اجازه توقف و تردد در پیاده روها را ندارند چرا که این محل می‌بایست در اختیار عابرین پیاده باشد.

سرهنگ بهرام آبادی: در این ایام که حرکات دستجات عزاداری را در سطح معابر شاهد هستیم، رانندگان باید نهایت دقت و توجه خود را به حرکت عزاداران و دستجات سینه زنی و عابرین پیاده داشته باشند تا حادثه و تصادفی روی ندهد.

نظر شما