شناسهٔ خبر: 67643045 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده مرزبانی فراجا خبر داد؛

کشف محموله سنگین مواد افیونی در مرز سراوان

سردار گودرزی از هوشیاری و موفقیت مرزبانان و کشف یک تن مواد افیونی از نوع تریاک در مرز‌های جنوبی استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی فراجا اظهار داشت: در راستای کنترل و مراقبت از مرز‌ها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر، مرزداران استان سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هایی از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله سنگین موادمخدر از منطقه مرزی حوزه هنگ مرزی سراوان دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام این باند قاچاق مواد افیونی را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده مرزبانی فراجا تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران دلاور هنگ مرزی سراوان در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند، محموله موادمخدر را کشف کنند.

سردار گودرزی در ادامه عنوان کرد: سوداگران مرگ به محض روئیت ماموران، اقدام به تیر اندازی کرده که ماموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده و به علت حجم زیاد آتش ماموران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته و عرصه را بر خود تنگ دیده و با برجا گذاشتن محموله موادمخدر به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.

وی افزود: مرزداران غیور در این عملیات موفق شدند، ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و مهار ۸ راس دواب، مقدار یک تن مواد مخدر از نوع تریاک را به همراه یک قبضه سلاح و یک دستگاه بیسیم دستی کشف کنند.

فرمانده مرزبانی انتظامی خاطر نشان کرد: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی باید بدانند که امروز مرزداران غیور بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن عزیزمان را دارند و همواره با چشمانی باز، امنیتی مثال‌زدنی را برای امت اسلامی به ارمغان خواهند آورد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما